  • Data: 2002-08-13 17:08:56
    Temat: Re: Jazda pod wpływem...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Berent"

    > Kolega ma podobny problem. Dzisiaj w nocy został zatrzymany zaraz
    > po wypiciu jednego piwa. Pierwsze badanie alkomatem wskazuje
    > 0.70, kolejne 0.05, trzecie 0.06. Policjanci twierdzą, że wynik przelicza
    > się na promile poprzez przemnożenie x2. Oznacza to, że według pier-
    > wszego badania kolega był nietrzeźwy, dwóch kolejnych - mieścił się
    > w granicach określonych prawem. Mimo to prawo jazdy zostało zatrzy-
    > mane.
    >
    > Jakiego przebiegu i zakończenia sprawy należy się spodziewać
    > w takiej sytuacji?

    takie duze wskazanie moglo byc spowodowane jakims dezodorantem do ust -
    niedawno wyborcza o tym pisala.
    Dlatego robia nastepne pomiary lub badają krew.
    Ciekawe kto za policje zdecyduje o przestepstwie, jak nie zbadali krwi - wg
    mnie (laika) zatrzymanie prawka i odwlekanie decyzji jest bez sensu
    *** blad ***