  • 111. Data: 2009-06-27 10:19:59
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h24p3b$oe7$1@opal.icpnet.pl...

    > Zapłacił TYLKO dlatego, że go złapali.

    zaplacil w chwili kiedy kupil bilet, to przewoznik dostaje kase za usluge
    ktorej nie wykonal

    kumasz, czy moze za trudne

    skasowanie biletu jest potwierdzeniem tylko ze akurat zaplacil za ten
    konkretny kurs

    jak upiore bilet, albo go przedre, to przewoznik zwroci mi za niego kase?
    w koncu byla to oplata za coc czego nie wykonal

    > Pomyśl jeśli masz czym.

    to ty pomysl, bo narazie to nawet nie lapiesz sensu pytania

  • 112. Data: 2009-06-27 10:50:16
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > skasowanie biletu jest potwierdzeniem tylko ze akurat zaplacil za ten
    > konkretny kurs

    Czyli nie kasując-nie zapłacił. Udajesz tępego? Bo tu już wszyscy
    zrozumieli.

    --
    Leszek
    Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego

  • 113. Data: 2009-06-27 11:19:37
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 26 Cze, 23:10, "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>
    wrote:

    > Jaki Ty mądry jesteś.
    > Na każdy temat masz coć do powiedzenia i stanowczym tonem.

    > Może, tak samo stanowczo, powinieneś zanieść w zębach te 153 zł do Renomy i
    > odszczekać to, co tutaj napisałeś?

    Pisałem przecież , że byłem u tych oszustów, opisałem calą sytuację
    tak, jak tutaj - byłem w ich dziale reklamacji osobiście stanowczy i
    to do bólu! Poczatkowo byłem bardzo spokojny i tłumaczyłem jak
    tepakowi bo nic do niego nie docierało. Przynajmniej takie specjalnie
    robił wrażenie, bo myśle, ze jednak wszystko rozumiał. Pokazywałem
    inne skasowane bilety, jeszcze z tego samego dnia by zrozumiał, że nie
    jestem gapowiczem i to była pomyłka. Od momentu kiedy zorientowałem
    się z jakiego typu nieuczciwym cwaniactwem mam do czynienia, było już
    ostrzej - opitoliłem chama i bez uzywania niecenzuralnych słów (i tak
    wszystko na miejscu nagrywają) dałem mu do zrozumienia kim jest. Tacy
    ludzie doskonale mają świadomość kim są. Tak samo jak bandyci mają
    świadomość, ze są przestępcami. Tutaj napisałem po to by się
    dowiedzieć, czy są jakieś sposoby na takich cwaniaków... teraz juz
    wiem, że najprawdopodobniej nie, a nerwy, które bym zjadł procesując
    się z nimi beda mnie kosztowac jeszcze więcej. Martwi mnie to, że
    spora cześć ludzi, która się tu wypowiada przejawia podobne cwaniactwo
    zyciowe jak mafiozi z Renomy. To naprawdę przykre. Uczciwych ludzi
    jest juz tylko garstka.

    > BTW dziwnie coś mi trolem śmierdzi.

    > Mariano Italiano

    Nie zniżę się do Twojego poziomu i nie powiem czym od Ciebie smierdzi.
    Jak nie masz niczego sensownego do powiedzenia w temacie to zamilcz i
    miejsca nie zajmuj! Nie prosiłem o wypowiedź tych, którzy jak ty
    popierają cwaniactwo i złodziejstwo!
    Ziemia jest pełna paskudnych ludzi, wielu to cwane inteligenciki,
    przestepcy pod krwawacikami, obmyślający DROBNE DRUCZKI, których
    ludzie się nie dopatrzą, nie doczytają, dużo, gęsto, by ich zakręcić,
    wprowadzic w błąd, oszukac i wydebić nieuczciwie wiecej kasy - to
    drobny przykład dziesiejszego świata. Macie chore umysły, złe serca i
    czarne dusze!

  • 114. Data: 2009-06-27 11:42:48
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    Ten świat jest chory, o czym juz wposmniałem i nic najwyraxniej nie
    zdziałam ale na koniec chciałbym podziękować uczciwym grupowiczom za
    opinię i z których zrozumieniem sie spotkałem, którzy rozumieją, że
    nie chciałem nikogo oszukać, że nie skasowałem tego biletu specjalnie,
    tym bardziej, że przedstaiwłem na to LOGICZNE dowody zarówno KANAROM
    na miejscu zdarzenia, jak również KIEROWNIKOWI dzaiłu reklamacji w ich
    FILII, tj: wczesniej skasowane bilety, więcej biletów normalnych po
    2,50 w portfelu, kilkaset zł w portfelu, co oznaczało, ze raczej mnie
    stać na bilet, a także to, że metody i nieuczciwość spółki Renoma są
    mi i większośći społeczeństwa doskonale znane - naciaganie, wyłudzanie
    mandtatów, zagradzanie drogi do kasownika od razu po ruszeniu pojazdu
    itp itd... o ich brytalnych metodach mozna poczytac w necie, jest tego
    naprawdę sporo! Ich "kontrolerzy" To są smierdzące łobuzy bez zasad
    moralnych, którzy chcą jak najwiecej zarobić bez względu na wszystko,
    mają prowizje od kwitów. Dzięki dla tych, którzy przejawiają jeszcze
    jakieś ludzkie odczucia i popierają mój stanowczy sprzeciw przeciwko
    niuczciwości i cwaniactwu!

    Podzrawiam

  • 115. Data: 2009-06-27 11:44:06
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    >Od momentu kiedy zorientowałem się z jakiego typu nieuczciwym cwaniactwem
    >mam do czynienia,

    Prawie wszyscy ci już napisali betonie, że cwaniactwem jest jazda za 25
    groszy zamiast 2,50 zł.
    Skończ już te jęki i módl się aby na nagraniu nie mieli momentu
    zniesławiania pracownika Renomy bo w dodatku zostaniesz ukarany za
    przestępstwo. Cwaniaku niewychowany ;)

  • 116. Data: 2009-06-27 11:51:00
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Myszkin napisał(a):

> [...]
    > wszystko na miejscu nagrywają) dałem mu do zrozumienia kim jest. Tacy
    > ludzie doskonale mają świadomość kim są. Tak samo jak bandyci mają

    Ale kary nie zapłaciłeś, tylko najpierw płakałeś jak ciota i błagałeś, aby
    ci ją umorzyli, a potem - gdy to nie przyniosło skutku - zacząłes "opitalać
    chama" i "dawać mu do zrozumienia kim jest".
    A kim jest?
    Pracownikiem wykonującym swoje obowiązki? Pracownikiem, który ma przed sobą
    wyraźny regulamin, w którym jest napisane, że za "przejazd bez ważnego
    biletu... itp". Pracownikiem, który ma nad sobą szefa i obowiązek
    postępowania wg ustalonych zasad? Oczywiście ty zawsze brałbys czynnik
    ludzki, wysłuchiwałbyś wszystkich i machał reka na ich wykroczenia. Tylko
    wtedy siedziałbyś przed komputerem i użalał się nad sobą z powodu braku 153
    zł na zapłacenie kary za czyn, który popełniłeś.

> [...]
    > spora cześć ludzi, która się tu wypowiada przejawia podobne cwaniactwo
    > zyciowe jak mafiozi z Renomy. To naprawdę przykre. Uczciwych ludzi

    Uczciwych, czyli piszących to, co chcesz przeczytać?
    A może obróć swój tok rozumowania o 180 st. i przyjmij do wiadomości, że
    skoro popełniłes wykroczenie, to należy poddać się karze? Uczciwy człowiek
    tak by uczynił...

    > Nie zniżę się do Twojego poziomu i nie powiem czym od Ciebie smierdzi.
    > Jak nie masz niczego sensownego do powiedzenia w temacie to zamilcz i
    > miejsca nie zajmuj!

    Na temat zajmowania miejsca to - na szczęście - nie tobie decydować.
    Trolujesz chłopaku i tyle.

    > Nie prosiłem o wypowiedź tych, którzy jak ty
    > popierają cwaniactwo i złodziejstwo!

    > Pokaż (zacytuj) kogokolwiek, kto w tym poście poparł złodziejstwo.
    Zaczynasz - w swoim "radiomaryjnym" zacietrzewieniu - plątać fakty i
    przedstawiać swoje wyimaginowane projekcje.

> [...]
    > drobny przykład dziesiejszego świata.

    > Już to przeczytałes wczesniej - nikt nikogo nie zmusza do korzystania z
    "ich" usług. Nadal możesz pieniądze pożyczać u lichwiarza, lub w lombardzie;
    jeździć na rowerze (co z policją? Pewnie też uważasz ich za złodziei) itp. A
    jak twoja umowa z dostawcą internetu? Nie ma tam "drobnych druczków"? System
    operacyjny też sam napisałeś, aby nie mieć do czynienia ze złodziejami z
    Microsoftu?

    Macie chore umysły, złe serca i
    > czarne dusze!

    AVE SATAN!

    ogólny rotfl
    Mariano Italiano

  • 117. Data: 2009-06-27 11:52:36
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - ZLODZIEJE!!!
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Myszkin po nocce może pomylić gaz z hamulcem ;)

    Jemu się o wiele więcej myli...

    Mariano Italiano

  • 118. Data: 2009-06-27 11:53:21
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Znaczy jak przez nadmierna predkosc spowodujesz wypadek, to mozesz to
    > odkrecic, tak?

    No przecież zawsze moge powiedzieć, "że się zamyśliłem" i "zmęczony z roboty
    wracam"...
    To jest argument!

    Mariano Italiano

  • 119. Data: 2009-06-27 11:59:55
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 27 Cze, 13:44, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Skończ już te jęki i módl się aby na nagraniu nie mieli momentu
    > zniesławiania pracownika Renomy  bo w dodatku zostaniesz ukarany za

    Ty albo jesteś przykładem wyjątkowej nikczemnej KANALII...albo (jesli
    czytałes z uwagą wszystko co napisałem) ...jesteś przykładem
    bezgranicznej TĘPOTY umysłu i nawet BETON ma wyższy iloraz
    inteligencji od ciebie!
    Idź się kłócić z kaflami chodnikowymi - z nimi najlepiej sie dogadasz!

  • 120. Data: 2009-06-27 12:09:54
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
[...]

    Ja też cię rozumiem i wierzę. Tylko ty jesteś za tępy aby zrozumieć, że
    kontrolerzy z takimi tłumaczeniami stykają się codzieńnie. Nawet sekcja
    zwłok nie pozwoli odróżnić prawdziwego od przypadkowego gapowicza. A
    kontrolerzy robą tylko to co do nich należy. Ty tego nie zrobiłeś (nie
    odbiłeś prawidłowego bilety) i musisz ponieść tego konsekwencje.
    Ale to dla ciebie za trudne.

    --
    Pzdr