    From: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Sat, 27 Jun 2009 13:51:00 +0200
    <9...@j...googlegroups.com>
    <h23795$24ib$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <h23djq$iuf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>

    Myszkin napisał(a):

> [...]
    > tepakowi bo nic do niego nie docierało. Przynajmniej takie specjalnie
    > robił wrażenie, bo myśle, ze jednak wszystko rozumiał. Pokazywałem
    > inne skasowane bilety, jeszcze z tego samego dnia by zrozumiał, że nie
    > jestem gapowiczem i to była pomyłka. Od momentu kiedy zorientowałem
    > się z jakiego typu nieuczciwym cwaniactwem mam do czynienia, było już
    > ostrzej - opitoliłem chama i bez uzywania niecenzuralnych słów (i tak
    > wszystko na miejscu nagrywają) dałem mu do zrozumienia kim jest. Tacy
    > ludzie doskonale mają świadomość kim są. Tak samo jak bandyci mają

    Ale kary nie zapłaciłeś, tylko najpierw płakałeś jak ciota i błagałeś, aby
    ci ją umorzyli, a potem - gdy to nie przyniosło skutku - zacząłes "opitalać
    chama" i "dawać mu do zrozumienia kim jest".
    A kim jest?
    Pracownikiem wykonującym swoje obowiązki? Pracownikiem, który ma przed sobą
    wyraźny regulamin, w którym jest napisane, że za "przejazd bez ważnego
    biletu... itp". Pracownikiem, który ma nad sobą szefa i obowiązek
    postępowania wg ustalonych zasad? Oczywiście ty zawsze brałbys czynnik
    ludzki, wysłuchiwałbyś wszystkich i machał reka na ich wykroczenia. Tylko
    wtedy siedziałbyś przed komputerem i użalał się nad sobą z powodu braku 153
    zł na zapłacenie kary za czyn, który popełniłeś.

    > Tutaj napisałem po to by się
    > dowiedzieć, czy są jakieś sposoby na takich cwaniaków... teraz juz
    > wiem, że najprawdopodobniej nie, a nerwy, które bym zjadł procesując
    > się z nimi beda mnie kosztowac jeszcze więcej. Martwi mnie to, że
    > spora cześć ludzi, która się tu wypowiada przejawia podobne cwaniactwo
    > zyciowe jak mafiozi z Renomy. To naprawdę przykre. Uczciwych ludzi
    > jest juz tylko garstka.

    Uczciwych, czyli piszących to, co chcesz przeczytać?
    A może obróć swój tok rozumowania o 180 st. i przyjmij do wiadomości, że
    skoro popełniłes wykroczenie, to należy poddać się karze? Uczciwy człowiek
    tak by uczynił...

    > Nie zniżę się do Twojego poziomu i nie powiem czym od Ciebie smierdzi.
    > Jak nie masz niczego sensownego do powiedzenia w temacie to zamilcz i
    > miejsca nie zajmuj!

    Na temat zajmowania miejsca to - na szczęście - nie tobie decydować.
    Trolujesz chłopaku i tyle.

    > Nie prosiłem o wypowiedź tych, którzy jak ty
    > popierają cwaniactwo i złodziejstwo!

    > Pokaż (zacytuj) kogokolwiek, kto w tym poście poparł złodziejstwo.
    Zaczynasz - w swoim "radiomaryjnym" zacietrzewieniu - plątać fakty i
    przedstawiać swoje wyimaginowane projekcje.

    > Ziemia jest pełna paskudnych ludzi, wielu to cwane inteligenciki,
    > przestepcy pod krwawacikami, obmyślający DROBNE DRUCZKI, których
    > ludzie się nie dopatrzą, nie doczytają, dużo, gęsto, by ich zakręcić,
    > wprowadzic w błąd, oszukac i wydebić nieuczciwie wiecej kasy - to
    > drobny przykład dziesiejszego świata.

    > Już to przeczytałes wczesniej - nikt nikogo nie zmusza do korzystania z
    "ich" usług. Nadal możesz pieniądze pożyczać u lichwiarza, lub w lombardzie;
    jeździć na rowerze (co z policją? Pewnie też uważasz ich za złodziei) itp. A
    jak twoja umowa z dostawcą internetu? Nie ma tam "drobnych druczków"? System
    operacyjny też sam napisałeś, aby nie mieć do czynienia ze złodziejami z
    Microsoftu?

    Macie chore umysły, złe serca i
    > czarne dusze!

    AVE SATAN!