  • 121. Data: 2009-06-27 12:11:28
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:2ff7351f-b032-4784-9304-16a5e54ebf89@q37g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 27 Cze, 13:44, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:

    >Idź się kłócić z kaflami chodnikowymi - z nimi najlepiej sie dogadasz!

    Po pierwsze o żadnej kłótni nie ma mowy. Po drugie- pewnie do płytek
    chodnikowych dotarło by prędzej ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 122. Data: 2009-06-27 12:12:53
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - ZLODZIEJE!!!
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    wiadomości news:h251q1$od9$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No przecież zawsze moge powiedzieć, "że się zamy?liłem" i "zmęczony z
    > roboty
    > wracam"...
    > To jest argument!

    Wtedy napisze, że ten cham i cwaniak sędzia uwziął się na niego ;)))
    Aż dziw, że taka popierdułka potrafi obsłużyć kompa ;)

  • 123. Data: 2009-06-27 12:36:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Myszkin" napisał:
    > świadomość, ze są przestępcami. Tutaj napisałem po to by się
    > dowiedzieć, czy są jakieś sposoby na takich cwaniaków... teraz juz
    > wiem, że najprawdopodobniej nie,

    może prościej jest kupić bilet miesięczny?
    wtedy jak jest kontrola to mówisz że masz bilet tylko nie możesz go znaleźć,
    dokumentów też tłumaczysz że chyba w innej kurtce, więc jak wezwą policję,
    czy cie zawiozą na komisariat to nagle znajduje ci się bilet miesięczny i
    dokumenty i co ci wtedy zrobią?:O)

  • 124. Data: 2009-06-27 16:19:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > znaczy sie jestes z tych co uwazaja ze trzeba za wszystko bezglednie karac?

    żartu nie załapałeś.

  • 125. Data: 2009-06-27 16:22:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:
    > U?ytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisa? w wiadomooeci

    > zaplacil w chwili kiedy kupil bilet, to przewoznik dostaje kase za usluge
    > ktorej nie wykonal

    nie,
    kupił tylko środki płatnicze obowiązujące w autobusach

    > kumasz, czy moze za trudne
    >
    > skasowanie biletu jest potwierdzeniem tylko ze akurat zaplacil za ten
    > konkretny kurs

    nie, jest zapłatą, a nie "tylko potwierdzeniem".

    > jak upiore bilet, albo go przedre, to przewoznik zwroci mi za niego kase?
    > w koncu byla to oplata za coc czego nie wykonal

    j.w.
    właśnie dlatego ci nie zwróci, że ni była to zapłata a środek płatniczy.

  • 126. Data: 2009-06-27 16:25:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:
    > Ten świat jest chory, o czym juz wposmniałem i nic najwyraxniej nie
    > zdziałam ale na koniec chciałbym podziękować uczciwym grupowiczom za
    > opinię i z których zrozumieniem sie spotkałem, którzy rozumieją, że
    > nie chciałem nikogo oszukać, że nie skasowałem tego biletu specjalnie,

    ależ wszyscy to rozumieją.
    To co masz zapłacić nie jest ani za to, że próbowałeś kogoś oszukać ani
    za to, że zrobiłeś to umyślnie, ani za nic innego.

    TO jest opłata ZA BRAK BILETU W CZASIE KONTROLI.

    Kiedy ty to wreszcie załapiesz.

  • 127. Data: 2009-06-27 16:44:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:

> [...]
    > wezwą policję, czy cie zawiozą na komisariat to nagle znajduje ci się
    > bilet miesięczny i dokumenty i co ci wtedy zrobią?:O)

    dokładnie to samo
    nie okazał biletu W CZASIE kontroli

  • 128. Data: 2009-06-27 17:08:08
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - Z?ODZIEJE!!!
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Znaczy jak przez nadmierna predkosc spowodujesz wypadek, to mozesz to
    > odkrecic, tak?

    Wg niego zmęczenie i gapiostwo będzie czynnikiem uniewinniającym.

    "Wysoki Sądzie, jechałem zmęczony i zamyślony, nie zauważyłem tej staruszki
    na pasach, ale zrobiłem to NIECHCĄCY! Przeciez nikt normalny nie rozjeżdża
    SPECJALNIE staruszek na pasach, więc jestem niewinny. Tłumaczyłem to
    policjantom i prokuratorowi, ale mnie nie puścili do domu, chociaż mi
    uwierzyli, że zrobiłem to ze zmęczenia. Widziałem to po nich, że mi wierzą,
    ale mnie ARESZTOWALI! Przecież przejechałem wcześniej przez kilka przejść
    dla pieszych i nikogo nie potrąciłem. To chyba udowadnia, że nie zrobiłem
    tego specjalnia. Te sprzedajne KANALIE o złych, czarnych duszach nie chciały
    mnie słuchać i mnie aresztowały i postawiły przed sądem. Mnie, uczciwego
    zawsze nieprzejeżdżającego staruszek na pasach. Przecież tylko IDIOCI
    potrącają staruszki, więc należy mnie puścić do domu..."

    Myślę, że po takiej tyradzie rzeczywiście nie poszedłby do więzienia. Wolny
    do domu, chyba też nie ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 129. Data: 2009-06-27 17:12:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > TO jest opłata ZA BRAK BILETU W CZASIE KONTROLI.

    > Kiedy ty to wreszcie załapiesz.

    Jak znajdzie granata w świątecznym wdzianku? ;)

    j.

  • 130. Data: 2009-06-27 18:14:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "KRZYZAK" <k...@k...com> wrote in message
    > Oplata zwielokrotniona jest stosowana po to, zeby zniechecic do celowego
    > korzystania z autobusu bez placenia. A nie dla tych co sie pomylili.

    Oplata jest przewidziana przepisami Prawa Przewozowego i pochodnych aktów,
    za stwierdzenie braku waznego biletu. Podreslam, fakt braku waznego biletu.
    I taki fakt wystapil. Nie ma nic o umyslnosci czy nieumyslonsci, bo w
    wiekszosci jest to nie do udowodnienia.

    > Powinien pisac odwolanie i wyjasnic sprawe. Niech przewoznik zdecyduje jak
    > potraktowac swojego klienta.

    Tak, niech zdecyduje. Ale jak nie anuluje, to z punktu widzenia prawa
    pretensji miec nie mozna.