    From: Myszkin <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Sat, 27 Jun 2009 04:19:37 -0700 (PDT)
    <9...@j...googlegroups.com>
    <h23795$24ib$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <h23djq$iuf$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    On 26 Cze, 23:10, "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>
    wrote:

    > Jaki Ty mądry jesteś.
    > Na każdy temat masz coć do powiedzenia i stanowczym tonem.

    > Może, tak samo stanowczo, powinieneś zanieść w zębach te 153 zł do Renomy i
    > odszczekać to, co tutaj napisałeś?

    Pisałem przecież , że byłem u tych oszustów, opisałem calą sytuację
    tak, jak tutaj - byłem w ich dziale reklamacji osobiście stanowczy i
    to do bólu! Poczatkowo byłem bardzo spokojny i tłumaczyłem jak
    tepakowi bo nic do niego nie docierało. Przynajmniej takie specjalnie
    robił wrażenie, bo myśle, ze jednak wszystko rozumiał. Pokazywałem
    inne skasowane bilety, jeszcze z tego samego dnia by zrozumiał, że nie
    jestem gapowiczem i to była pomyłka. Od momentu kiedy zorientowałem
    się z jakiego typu nieuczciwym cwaniactwem mam do czynienia, było już
    ostrzej - opitoliłem chama i bez uzywania niecenzuralnych słów (i tak
    wszystko na miejscu nagrywają) dałem mu do zrozumienia kim jest. Tacy
    ludzie doskonale mają świadomość kim są. Tak samo jak bandyci mają
    świadomość, ze są przestępcami. Tutaj napisałem po to by się
    dowiedzieć, czy są jakieś sposoby na takich cwaniaków... teraz juz
    wiem, że najprawdopodobniej nie, a nerwy, które bym zjadł procesując
    się z nimi beda mnie kosztowac jeszcze więcej. Martwi mnie to, że
    spora cześć ludzi, która się tu wypowiada przejawia podobne cwaniactwo
    zyciowe jak mafiozi z Renomy. To naprawdę przykre. Uczciwych ludzi
    jest juz tylko garstka.

    > BTW dziwnie coś mi trolem śmierdzi.

    > Mariano Italiano

    Nie zniżę się do Twojego poziomu i nie powiem czym od Ciebie smierdzi.
    Jak nie masz niczego sensownego do powiedzenia w temacie to zamilcz i
    miejsca nie zajmuj! Nie prosiłem o wypowiedź tych, którzy jak ty
    popierają cwaniactwo i złodziejstwo!
    Ziemia jest pełna paskudnych ludzi, wielu to cwane inteligenciki,
    przestepcy pod krwawacikami, obmyślający DROBNE DRUCZKI, których
    ludzie się nie dopatrzą, nie doczytają, dużo, gęsto, by ich zakręcić,
    wprowadzic w błąd, oszukac i wydebić nieuczciwie wiecej kasy - to
    drobny przykład dziesiejszego świata. Macie chore umysły, złe serca i
    czarne dusze!