  • Data: 2004-04-13 20:03:03
    Temat: Bank nie wywiązuje się z umowy
    Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka lat temy wzieliśmy kredyt z Banku. W pewnym momencie nasza sytuacja
    finansowa sie pogorszyła i nie mogliśmy go spłacać. Umówiliśmy się na rozmowę
    z dyrektorem. Tam przedstawiliśmy mu sprawę. Podszedł ze zrozumieniem i
    sporządził stosowną notatke, kazał czekać na wynik. Wynik był taki że
    poproszono nas do banku i zaczeto straszyć. Zaproponowaliśmy ugodę ( chyba tak
    to sie nazywa). Na początku nawet słyszeć o tym nie chcieli. Po wymianie kilku
    pism zgodzili sie na nasze warunki. Jednym z warunków było że jeśli my
    wywiążemy się z zawartej ugody to bank nie bedzie nigdy miał do nas żadnych
    roszczeń. My sie wywiązaliśmy w ustalonym terminie. Przez prawie półtora roku
    było cicho. Do dzis. Przyszło dwóch panów. Powiedzieli że jeszcze im się
    jakieś odsetki należą. Dla mnie to paranoja bo przeciez inaczej się z bankiem
    umawiałam. Co więcej mam pismo podpisane przez dyrektora że akceptuje warunki
    umowy. Co zrobić w takiej sytuacji. Słyszałam że banki wcale nie muszą oddawać
    takich spraw do sądu tylko same wystawiają nakaz zapłaty i potem to ściąga
    komornik. I że dzieje się to w taki sposób że osoba przeciwko której to sie
    odbywa nawet o tym nie wie. Do czasu aż przyjdzie komornik. Całą
    korespondencje z bankiem mam. Wszystkie dokumenty były pisane w dwóch
    egzemplarzach i przekazywane za potwierdzeniem odbioru. W banku chcą się z
    nami spotkać. Poradzcie co mamy zrobić.
    Dzękuję z każdą konstruktywną poradę. Kasia