  • Data: 2007-06-07 01:10:49
    Temat: Bandyta na przepustce
    Od: Alan <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dzisiaj spacerowalem z kolega po Molo w Sopocie i w pewnym momencie
    podszedl do mnie jakis czubek i zupelnie bez powodu uderzyl mnie w
    glowe na tyle silnie ze na chwile stracilem totalnie orientacje co sie
    dzieje. Kolega solidarnie zareagowal i stanal w mojej obronie ale
    okupil to zdrowiem gdyz zwyrodnialcowi przyszla na pomoc grupa 4
    kolejnych bezmozgich typow ktorzy uzyli rak i nog nieszczedzac nas
    zbytnio. W skrocie to panowala ogolna znieczulica.
    Na szczescie akurat w tym rejonie moglem liczyczyc na chcacego
    pozostac incognito :-) czlowieka ktory przyszedz z odsiecza w trybie
    natychmaistowym i przytrzymal zadymiarza do czasu przyjazdu policji.
    Niestety, cala banda rozbiegla sie po okolicy zas policji uciekl jeden
    z napastnikow tuz przed radiowozem. Przy okazji informuje ze
    monitoring na Molo to pic na wode.
    Na koniec pojechalem na komisariat skladac zeznania jako poszkodowany,
    kolega natomiast siedzi w tym momencie na obserwacji w szpitalu.
    Lachudra ta podawala sie co sie pozniej potwierdzilo za poborowego na
    przepustce. Policja odda go w rece zandarmerii. Jak mnie zapewnili
    policjanci, prokurator wojskowy jest zdecydowanie mniej laskawi niz ma
    to miejsce w cywilu, podobnie orzecznictwo sedziow. Pytanie - czy tak
    jest rzeczywiscie? Po ilu facet wyjdzie z aresztu? Co mu teraz grozi?
    Z tego co wiem postawia mu zarzut bojki albo pobicia - o ile robi to
    znaczaca roznice.
    Zakladam ze cala sprawa na takim matole nie zrobi wrazenia i dostanie
    pewnie zawiasy a ja strace kupe czasu i nerwow. Dlatego wolalbym z
    kolega uzyskac jakies pieniadze od matola na pokrycie kosztow
    leczenia, dojazdow itp., ale zdaje sobie sprawe ze to pewnie mozliwe
    bedzie dopiero po zakonczeniu sprawy karnej, zapewne na moj wniosek w
    sadzie cywilnym. Jesli sie myle wyprowadzcie mnie z bledu.

    Pozdrawiam!