  • Data: 2003-04-23 15:00:42
    Temat: BRADZO BARDZO PILNE
    Od: "monika_pro" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze mi pomóc odpowiedzieć na pytanie.
    Zapadł wyrok skazujący mojego brata. Jutro mija termin apelacji i muszę
    wiedzieć:

    1. Mój brat otrzymał 2,6 roku więzienia w wyniku pomówienia. Pomówiła go
    dziewczyna, narkomanka zarzywająca od czterech lat heroinę. Pradopodobnie
    będąca również prostytutką. Brat został zatrzymany przez policję dnia 20.06.
    o godz 12.00 jednak oskarzono go o czyn który miał miejsce o godz.19.00 tego
    dnia czyli 20.06, kiedy był on już zatrzymany i w dyspozycji policji/dowód
    protokół zatrzymania/ Jednak Sąd dał wiarę tej dziewczynie mimo iz nie
    wstawiła się na żadne z przesłuchań i na żadną ze spraw w sądzie. Podała
    fałszywe dane osobowe i tym samym szukali wiatru w polu. Jednak wyrok zapadł
    z oskarżenia art13 w zw z art282 /próba wymuszenia 300 zł../. Prokuratorka
    wykorzystała zeznania osoby domniemanie poszkodowanej i doprowadziła do
    skazania niewinnej osoby. Z mojego brata zrobiono przestępcę który zbiega
    'jak to określiła prokurator "haracz od prostytutki. Chciałabym wiedzieć czy
    nie godzi to w powagę Sądu że dano wiare osobie uzależnionej od narkotyku
    która to ma w znacznym stopniu ograniczone postrzeganie rzeczywistości. Na
    dodatek tego sa dowody które mówią że nawet nie mogło do tego dojść z uwagi
    że był on zatrzymany przez policję 6 godz wcześniej.
    2. Czy fakt iż prokurator nie stwierdził do tej pory tożsamości osoby
    domniemanie poszkodowanej nie jest przesłanka która powinna korzystnie
    wpłynąć na wyrok? i czy to nie jest błąd śledztwa?
    3. Czy nie godzi w powagę Sądu fakt iz osoba domniemanie poszkodowana
    zeznawała pod wpływem narkotyków/od czterech lat zażywa heroinę/ /materiały
    sledztwa/
    4. Czy w apelacji mozna wnieść o znalezienie domniemanie poszkodowanej.
    5. Osoba domniemanie poszkodowana w zeznaniach mówi że została uderzona
    kilkakrotnie w twarz/obdukcja tego nie potwierdza/ /nie ma nawet zadrapań/
    6. Czy mozna w apelacji powołać nowych świadków?
    7. Jak podważyć wiarygodność zeznań narkomanki skoro nie ma tej osoby. 9
    miesięcy śledztwa i sprawy nie doprowadziły nawet do potwierdzenia jej
    torzsamości..
    8. W uzasadnieniu wyroku "Sąd dał wiare zeznaniom poszkodowanej mimo iz nie
    możliwym było dostarczenie jej wezwania na rozprawę główna, która...."