  • Data: 2008-05-13 08:05:16
    Temat: BIK - pismo do banku
    Od: z...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy jest jakiś wzór pisma do banku z prośba o usunięcie wpisu w BIK?
    Od ponad roku nie mam kredytów a jak sie dowiadywałem widnieje jakiś
    wpis....
    Zdobyłem wydruk ale nie potrafię go zinterpretować. Notabene żeden
    bank też nie może. W więc nikt nic nie wie a wpis jest. Poradzono mi
    aby wysmażyc pisemko do wszystkich banków w których miałem kredyty z
    prośbą aby przesłali do BIK informacje o wygaśnięciu zobowiązań. Tak
    też zamierzam uczynić bo innego wyjścia nie widzę. BIK nie udziela
    informacji osobą fizycznym a jedynie bankom zainteresowanym. Czy
    kwadratura koła.
    Bardzo prosze o pomoc w napisaniu takiego pisemka.

    Pozdrawiam

    GP