  • 21. Data: 2005-04-16 20:20:05
    Temat: Re: Art. 56 k.c a funkcja kształtująca
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > przez?

    przez prokuratora, który pózniej udzielił wgladu do akt sledztwa .

  • 22. Data: 2005-04-16 20:35:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > przez prokuratora, który pózniej udzielił wgladu do akt sledztwa .

    więc prezesowi sądu nic do tego
    akta są prokuratora i ten mógł je udostępnić zakładowi ubezpieczeń
    nawet jeśli ten nie był i nie mógł być pokrzywdzonym

    KG

  • 23. Data: 2005-04-16 20:42:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):

    > Bardzo proste, gdyż zakład twierdzi, ze nie zgłosiłem szkody czyli
    > wykluczało to ze był (poszkodowany).art41 par2

    To zdecyduj się czy zakład twierdzi że zapłacił, czy że twierdzi że nie
    zgłosiłaś szkody, a wiec nie musi płacić. To sie jakby wyklucza.
    Strasznie gmatwasz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 24. Data: 2005-04-16 20:43:05
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > więc prezesowi sądu nic do tego
    > akta są prokuratora i ten mógł je udostępnić zakładowi ubezpieczeń
    > nawet jeśli ten nie był i nie mógł być pokrzywdzonym

    Murzynowi Bambo tez z Afryki bo akta były prokuratora.

  • 25. Data: 2005-04-16 20:47:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):

    > Czy złożenie niezgodnego z prawdą oswiadczenia w postępowaniu
    > odszkodowawczym prowadzonym przez zakład ubezpieczeń stanowi przestępstwo z
    > art 233, gdyz jest to postępowanie prowadzone na podstawie ustawy a
    > uprzedzajacy o odpowiedzialności karnej działał w zakresie przyznanych mu
    > uprawnień.

    Nie stanowi.

  • 26. Data: 2005-04-16 20:53:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):

    > Murzynowi Bambo tez z Afryki bo akta były prokuratora.

    co to miało wnieść?

    KG

  • 27. Data: 2005-04-16 21:08:27
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > To zdecyduj się czy zakład twierdzi że zapłacił, czy że twierdzi że nie
    > zgłosiłaś szkody, a wiec nie musi płacić. To sie jakby wyklucza.
    > Strasznie gmatwasz.

    Do wgladu w akta upoważniał art 41 par2 kpk i ustawa ubezpieczeniowa art 8a
    jako strona ewentualnie osobom trzecim mógł wyrazić zgode prezes sądu czego
    nie uczynił.
    Zakład otrzymał status poszkodowanego przez wgląd w akta czyli nie było
    okoliczności wyłaczającej odpowiedzialność. W tej chwili twierdzą ze nie
    zgłosiłem i to jest odpowiedz na wszystko.

  • 28. Data: 2005-04-17 08:51:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > Do wgladu w akta upoważniał art 41 par2 kpk i ustawa ubezpieczeniowa art 8a
    > jako strona ewentualnie osobom trzecim mógł wyrazić zgode prezes sądu czego
    > nie uczynił.

    prezes sądu nie wyraża zgody na wgląd w akta postępowania przygotowawczego
    a na tym etapie zakończyło się postępowanie - umorzeniem

    > Zakład otrzymał status poszkodowanego przez wgląd w akta czyli nie było
    > okoliczności wyłaczającej odpowiedzialność.

    przez wgląd w akta nie nabywa się statusu pokrzywdzonego...

    KG

  • 29. Data: 2005-04-17 17:16:40
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > przez wgląd w akta nie nabywa się statusu pokrzywdzonego...
    >
    >To co upoważniało pracownika zakładu do przeglądania akt umorzenia w
    sprawie kradzieży samochodu w 1993r ?

  • 30. Data: 2005-04-17 17:24:21
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 17/04/2005 19:16, Alicja wrote :

    > 8a

    > czego

    > sprawie kradzieży samochodu w 1993r ?

    Art. 156 § 5 kpk.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the