  • Data: 2006-09-17 07:47:17
    Temat: Aplikacje java a prawa autorskie?
    Od: BarMan <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wiadomo, są serwisy udostępniające odpłatnie aplikacje java na
    telefony GSM. Jedynym warunkiem posiadaniem takowej jest wysłanie sms-a
    pod podany numer, koszt 10,98 zł. Często też osoba ma 2 karty sim
    zamiast jednej. Czy - jeśli np. ściągnąłem aplikaxcję korzystając z
    drugiej karty (na której miałem więcej środków) mogę potem korzystać z
    tej aplikacji na drugiej karcie? Jest napisane, że mam licensję na numer
    z drugiej karty, a dlaczego nie mogę korzystać z niej pod swoim
    pierwszym numerem?