    From: allegrowicz <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Date: Sat, 10 Jul 2010 08:52:42 +0200

    Witam,

    Mam taką sytuację iż zacząłem sprzedawać w serwsie Allegro towar bardzo
    podobny do towaru jaki ma moja konkurencja na allegro, jednak moj koszt
    zakupu pozwala mi sprzedawać ten towar o wiele taniej niż oni sprzedają.

    Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy,
    grożą mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie
    parametrów towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).

    Proszę kompetentne osoby najlepiej ze znajomością prawa o odpowiedź czy
    w tym przypadku mają oni rację i czy należy się pogróżkami przejmować?

    Jak na moją logikę to zwykłe straszenie i liczenie na fart że
    zaprzestanę sprzedaży.
    W sumie po tym telefonie i steku bzdur i epitetów jaki wysłuchałem to ja
    ich bym mógł spokojnie podać do sądu.

    Pozdrawiam,