  • 11. Data: 2004-12-30 10:50:21
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ależ oczywiście rozumiem, wystarczy takiego wylegitymować, zadzwonić na
    > infolinię

    Kto za to zapłaci?

    > Nie wydaję mi się, aby ktoś kto podpina się pod kable
    > łaził po klatce i dodatkowo wciskał Tele2.

    Nie, pod kable wpinają się tylko krasnoludki. Goście którzy powiadomili mnie
    ostatnio (przez domofon) o wielkiej wygranej przecież też tylko zarabiali na
    życie, ciężko pracując. Ale ja chcę mieć spokój we własnym domu i domokrążców
    nie toleruję. A w zasadzie tylko Świadkowie Jehowy wynoszą się w miarę, że tak
    powiem, bezkolizyjnie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 12. Data: 2004-12-30 13:40:40
    Od: Pawel Torynski <t...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
    t003.jasien.net...

    > Na przyszłość, zamiast wyrzucać akwizytora, to go zatrzymaj jako oszusta
    > podającego się za telekomunikację
    Eeee tam to raczej nic niue da bo jak koles mowi "telekomunikacja" a nie
    "TPSA" to się nie podszywa pod konkretna firme, a raczej przedstawia się
    jako przedstawiciel branży telekomunikacyjnej
    i agitującego na rzecz innej firmy. Wezwij

  • 13. Data: 2004-12-30 13:49:02
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "seb" <s...@g...konto> napisał(a)
    w news'ie: news:cr0jh5$23go$1@mamut.aster.pl

    > Andrzej_K napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^
    > A Ty?

    Mógłyś się bardziej wysilić i rozwinąć to
    pytanie.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Autorytet to więcej niż rada i mniej niż rozkaz."

  • 14. Data: 2004-12-30 13:50:07
    Od: The Marketer <s...@o...pl>

    > Ależ oczywi=3Fcie rozumiem, wystarczy takiego wylegitymować, zadzwonić na
    > infolinię i sprawdzić. Nie wydaję mi się, aby kto=3F kto podpina się pod kable
    > łaził po klatce i dodatkowo wciskał Tele2.

    A dzwoniłeś Ty kiedykolwiek na infolinię Tele 2 ?
    Ja walczyłem z Tele2 pół roku zanim udało mi się "zrezygnować" z ich
    usług.
    Zadzwoń na infolinię Tele2 i dowiedz się czegokolwiek na temat: Jak
    odstąpić od umowy z Tele2. Jak Ci się uda to stawiam browar.

    Następnym razem zanim coś napiszesz, pomyśl.

    --
    Grand from Mouseland
    In my time of dying, want nobody to mourn,

  • 15. Data: 2004-12-30 13:53:37
    Od: seb <s...@g...konto>

    Andrzej_K napisał(a):
    > User "seb" <s...@g...konto> napisał(a)
    > w news'ie: news:cr0jh5$23go$1@mamut.aster.pl

    > Mógłyś się bardziej wysilić i rozwinąć to
    > pytanie.?

    Skoro Ty też nie podpisujesz swoich postów - to kim, według siebie, jesteś?

    --
    sebian <s.seb<ast>ian @ gmail.com>
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 16. Data: 2004-12-30 14:00:00
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "seb" <s...@g...konto> napisał(a)
    w news'ie: news:cr1193$26d6$1@mamut1.aster.pl

    > [................]
    > Skoro Ty też nie podpisujesz swoich postów - to kim, według siebie,
    > jesteś?

    Hmm, pewnie jaja sobie robisz.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."

  • 17. Data: 2004-12-30 14:04:03
    Od: seb <s...@g...konto>

    Andrzej_K napisał(a):
    > User "seb" <s...@g...konto> napisał(a)
    > w news'ie: news:cr1193$26d6$1@mamut1.aster.pl

    > Hmm, pewnie jaja sobie robisz.?

    A czym Twoje Andrzej_K różni się od tatko1971, czy mojego? Zaznaczam
    przy okazji, że nie uważam się za kmiota, mimo tego, że nie podpisuję
    postów imieniem i nazwiskiem. Co z tego zresztą, że bym je podpisał
    jakimś tam imieniem i nazwiskiem. Skąd ktokolwiek ma pewność, że jest
    prawdziwe?

  • 18. Data: 2004-12-30 14:11:04
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "seb" <s...@g...konto> napisał(a)
    w news'ie: news:cr11si$2erm$1@mamut.aster.pl

> [...]
    > postów imieniem i nazwiskiem. Co z tego zresztą, że bym je podpisał
    > jakimś tam imieniem i nazwiskiem. Skąd ktokolwiek ma pewność, że jest

    Tym, że Twoje "sebian" i moje "Andrzej_K" jest
    *pod treścią posta* i "wzorowo" pod delimiterem
    i jest to podpis, a jego "tatko1971" jest tylko i
    wyłącznie nazwą konta w czytniku z którego
    wysyła posty. W sumie to adres e-mail'owy który
    wpisał w swoim OE zamiast nazwy użytkownika.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."

  • 19. Data: 2004-12-30 18:17:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 09:37:19 +0100, Robert Tomasik naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Na przyszłość, zamiast wyrzucać akwizytora, to go zatrzymaj jako oszusta
    > podającego się za telekomunikację i agitującego na rzecz innej firmy.

    tele2 to dokładnie operator telekomunikacyjny wiec o co ci chodzi?

    > Wezwij
    > policję i złóż zawiadomienie o tym, ze gość uprawia nieuczciwą konkurencję
    > na szkodę TP SA.

    coś ci się pomieszało

    > Skutek będzie ten sam, tyle, że nie narazisz się na stres,
    > bo to Ty będziesz wzywającym policję.

    może odpowiadać karnie za bezpodstawne oskarżenie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 20. Data: 2004-12-30 22:19:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Artur Sokolowski (JNET) napisał:

    > Moze na poczatek pytanie:
    >
    > Czy klatka schodowa, za domofonem z zamkiem elektromagnetycznym, we
    > Wlasnosciowej Spoldzielni Mieszkaniowej (kazdy z lokatorow ma ksiege
    > wieczysta) jest terenem publicznym?

    Coś mi się ta własnościowa spółdzielnia nie zgadza, a to może byc
    istotne. Np. czy jesteś współwłaścicielem powierzchni ogólnodostępnych,
    czy jednak jest nim ta spółdzxielnia?

    > Tak tez sie stalo - policja pojawila sie po okolo 20 minutach. Po
    > wylegitymowaniu, zapisaniu danych i stwierdzeniu, ze nie bylo podstaw do
    > zmuszenia czlowieka do opuszczenia klatki schodowej oraz ze przekazuja
    > zebrane dane 'osobie pokrzywdzonej' celem umozliwienia dochodzenia
    > swoich praw na drodze cywilnej, pojechali.

    Natychmiast złozyc pisemną skargę na bezprawne działanie policji.

    > Moje pytanie jest jak na wstepie.
    > Uzupelnie je moze jeszcze o kilka innych:
    > 1) Czy firma Tele2 jest odpowiedzialna za swoich akwizytorow?

    Nieee... Tele2 nie jest za nic odpowiedzialna :-P

    > 2) Czy Art. 12 pkt 1. Ustawy z 19-11-1999 (Dz.U. z 1999r nr 101, poz.
    > 1178) 'Prawo dzialanosci gospodarczej' zobowiazuje w takiej sytuacji do
    > przedstawienia sie osoby dzialajacej w imieniu firmy, jej pelna nazwa?

    A pełna nazwa brzmi - Jan Kowalski - sprzedaż, export, import. Powie Ci
    to cos??

    > 3) Czy regulamin spoldzielni, ktory naklada na osobe wpuszczajaca
    > domofonem, inna osobe, odpowiedzialnosc za jej poczynania, stoi w
    > sprzecznosci z jakims z aktow prawnych?

    Nie

    > 4) Czy mozna uznac, ze przedstawienie sie przez domofon slowem
    > 'telekomunikacja', za probe podszycia sie pod firme Telekomunikacja
    > Polska S.A. celem uzyskania dostepu do pozostalych mieszkan, chronionych
    > domofonem.

    Tak

    > Najbardziej jednak aktualne jest pytanie czy teren chroniony domofonem z
    > zamkiem jest terenem publicznym.

    Nie.

    M.