  • 1. Data: 2004-12-30 00:58:35
    Temat: Jak stać się rolnikiem i płacić krus?
    Od: "Todi" <G...@p...onet.pl>

    No właśnie , w jaki sposób ?
    Z tego co wiem to oczywiscie trzeba posiadac ziemie rolicza , co jeszcze ?
    Czy niezbędne jest kierunkowe wykształcenie rolnicze ?

    Todi

  • 2. Data: 2004-12-30 01:50:46
    Temat: Re: Jak stać się rolnikiem i płacić krus?
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

    > No właśnie , w jaki sposób ?
    > Z tego co wiem to oczywiscie trzeba posiadac ziemie rolicza , co jeszcze ?
    > Czy niezbędne jest kierunkowe wykształcenie rolnicze ?

    Jeśli kiedykolwiek płaciłeś ZUS rolnikiem nie zostaniesz.

  • 3. Data: 2004-12-30 11:19:04
    Od: pytający/a<e...@w...pl>

    to jakaś bzdura. To jeśli całkowicie przebranżawiam, wyjeżdzam na
    wieś, zakładam hodowlę borsuków, to nie jestem rolnikiem???? A niby
    kim hodowcą. A np. zarejestrowana hodowla psów rasowych dot.
    rolnictwa. Aby zostac rplnikiem musisz te działalnosc prowadzic
    okreslony czas, chyba 3 lata, albo skonczyc studia.

    Nie wiem jak to jest z krusem, zadzwoń do jakiegos urzedu gminy i
    zapytaj. albo znajdz ustawe o KRUs

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-12-30 12:34:37
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

> [...]
    > rolnictwa. Aby zostac rplnikiem musisz te działalnosc prowadzic
    > okreslony czas, chyba 3 lata, albo skonczyc studia.

    rolnikiem sobie może byc, hodowcą, kimkolwiek może nawet koniem.
    tylko kazdy by tak chcial, kupuje sobie hektar gleby i zamias ZUS placic
    KRUS.

  • 5. Data: 2004-12-30 13:00:37
    Od: "RaulGonzalezz" <r...@o...pl>

    > rolnikiem sobie może byc, hodowcą, kimkolwiek może nawet koniem.
    > tylko kazdy by tak chcial, kupuje sobie hektar gleby i zamias ZUS placic
    > KRUS.

    a czy można płacić ZUS i KRUS jednocześnie ?

  • 6. Data: 2004-12-30 17:12:32
    Od: yaacek <y...@g...pl>

    > rolnikiem sobie mo?e byc, hodowc?, kimkolwiek mo?e nawet koniem.
    > tylko kazdy by tak chcial, kupuje sobie hektar gleby i zamias ZUS placic
    > KRUS.

    jak nie masz pojecia o czym pisesz, to nie pisz wcale.

    jesli nabyles ziemie w wysokosci co najmniej 1 ha przeliczeniowego
    to placisz KRUS OBOWIAZKOWO !!!!!!!!!

    NAWET JESLI PLACISZ ZUS, KRUS PLACISZ DODATKOWO I TO WSTECZ OD MOMENTU
    NABYCIA ZIEMI.

    yaacek

  • 7. Data: 2004-12-31 22:21:48
    Od: "gantek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "yaacek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    .
    > jesli nabyles ziemie w wysokosci co najmniej 1 ha przeliczeniowego
    > to placisz KRUS OBOWIAZKOWO !!!!!!!!!
    >
    > NAWET JESLI PLACISZ ZUS, KRUS PLACISZ DODATKOWO I TO WSTECZ OD MOMENTU
    > NABYCIA ZIEMI.

    To bardzo ważna wiadomość czy można podać do tego jakiś art. lub paragraf?
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku