  • 31. Data: 2004-01-28 22:20:28
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał:

    > wiekszosc blokow ma domofony i jakos kradzieze caly czas sie zdazaja,
    > i nie widac jakos wplywu domofonow na wymienione czyny.
    > jedyna rzecza jakiej pozwala uniknac domofon to jest przerobka klatki
    > na przypadkowe wc lub noclegownie. ale to tez zalezy bardziej od
    > dzielnicy niz domofonu :)

    wszystko zalezy od mieszkancow. kiedy uslyszalem takie zdanie od niemca:
    "jesli tu jest brudno, to znaczy, ze nikomu na tym ne zalezy"
    jesli wpuszczasz byle kogo, to tak jest. ja mieszkam w duzym i wysokim
    bloku, gdzie nocuja bezdomni, ale tylko zima i na schodach na samym ich
    szczycie. dopoki nie robia syfu, to ludzie im pozwalaja im tam przesypiac
    noce, bo przychodza po 22giej i nikomu ne przeszkadzaja. jakby ktorys
    narobil w koncie, czy cos, to zaraz by ktos zadzwonil po szkiełow, wiec jak
    chca spac, to musza sie pilnowac...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 32. Data: 2004-01-29 08:42:02
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > Nie, nadal nie rozumiem. Jesteś ochroniarzem wynajętym przez
    > spółdzielnię? Jakiekolwiek prawo pozwala Ci wpuszczac/wypuszczac ludzi
    > do/z budynku? Ktokolwiek nadał Ci pełnomocnictwo decydowania o tym, kto
    > ma wejść a kto nie? Nie szukaj dziury w całym i nie awanturuj sie, to
    > unikniesz na przyszłość podobnych sytuacji.

    Nie mam obowiązku wpuszczania do budynku kogokolwiek. Wychodzę z
    budynku, zamykam za sobą drzwi - jeżeli ktoś chce wejść, to korzysta z
    domofonu a nie wciska się na siłę. Myślę że wyjaśniłem ci wszystko, EOT.

    --
    Michał

  • 33. Data: 2004-01-29 08:44:06
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik scream napisał:
    > ma wejść a kto nie? Nie szukaj dziury w całym i nie awanturuj sie, to
    > unikniesz na przyszłość podobnych sytuacji.

    A właśnie, umknął mi jeszcze jeden fragment twojej fascynującej
    twórczości - to nie ja się awanturowałem, tylko ten człowiek, no chyba
    że nazwiesz awanturowaniem się poproszenie gościa, żeby skorzystał z
    domofonu. EOT

    --
    Michał

  • 34. Data: 2004-01-29 08:57:32
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Użytkownik vladi the best napisał:

    > ale tez nikt nie ma prawa mnie zatrzymac

    Czyli nie mam prawa zamknąć za sobą drzwi, tylko mam obowiązek cię
    wpuścić ? Może posuńmy się dalej... - masz prawo wyłamać te drzwi - w
    końcu nikt nie ma prawa cie zatrzymywać ...

    --
    Michał

  • 35. Data: 2004-01-29 09:13:56
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Czyli nie mam prawa zamknąć za sobą drzwi, tylko mam obowiązek cię
    > wpuścić ? Może posuńmy się dalej... - masz prawo wyłamać te drzwi - w
    > końcu nikt nie ma prawa cie zatrzymywać ...

    mam inne zdanie, eot

    vladi

  • 36. Data: 2004-01-29 12:56:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:
    > Lecz sie, albo sciag uciskajacy berecik

    "ściąg"? Uciekaj do podstawówki...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 37. Data: 2004-01-29 15:20:19
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > i myslisz ze domofon ten problem by rozwiazal a twoj sasiad nie mial guza?

    _Są_ domofony. I wlasnie przez dzialania takich ludzi, ktorzy wpuszczaja
    byle kogo, zdarzaja sie sytuacje jak powyzej. Dlatego wkurzają mnie ludzie,
    którzy już na sam dzwonek domofonu otwierają drzwi nie zamieniając słowa z
    takim człowiekiem. Ja nie wpuszczam nawet roznosicieli ulotek.

    Pete

  • 38. Data: 2004-01-29 16:26:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ja nie wpuszczam nawet roznosicieli ulotek.

    A ja "przede wszystkim" roznosicieli ulotek.

    --
    SQLwysyn

  • 39. Data: 2004-01-29 23:06:06
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > A ja "przede wszystkim" roznosicieli ulotek.

    do tych to sie strzela :))

    vladi
    ps. a powaznie to najwiecej ulotek wypada mi ze skrzynki na listy. ciekawe
    czy listonosza wpuszczac czy nie?

  • 40. Data: 2004-01-30 09:47:00
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A ja "przede wszystkim" roznosicieli ulotek.

    Niektorzy mieszkancy mojej klatki sa innego zdania :-(

    Pete