  • 1. Data: 2004-01-28 01:01:18
    Temat: wypowiedzenie uslugi ze skutkiem natychmiastowym
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    witam, mam nastepujaca sprawe: mam podpisana z klientem umowe na swiadczenie
    uslugi (stala, comiesieczna) z zastrzezeniem, ze strony moga wypowiedziec
    warunki umowy z 1-miesiecznym wyprzedzeniem. w tresci umowy sa rowniez
    zawarte warunki co do formy i terminow platnosci (powiedzmy 14 dni). klient
    od kilku miesiecy nie placi za uslugi mimo ze z nich korzysta (z uwagi na
    moja dbalosc o niego), ktore zarowno powiekszaja jego zadluzenie jak rowniez
    moje, gdyz sa to uslugi refakturowane. czy w zwiazku z faktem, ze klient
    naruszyl warunki dot. platnosci a jednoczesnie mam swiadomosc ze kreci i
    wciaz uchyla sie od regulowania zaplaty - moge mu wstrzymac usluge i
    wypowiedziec umowe ze skutkiem natychmiastowym, uzasadniajac to np.
    zabezpieczeniem swoich interesow (chodzi o to zeby moje zadluzenie dalej nie
    wzrastalo).

    osmiele sie rowniez zapytac, co zrobic aby odzyskac naleznosci ?