  • 21. Data: 2004-01-28 19:40:58
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Zgodnie z tą argumentacją powinienem otwierać drzwi na klatkę każdemu
    > kto tego zażąda i jak mi się nie podoba to dzwonić na policję. Najlepiej
    > w ogóle zlikiwdować domofon - prawda ?

    tak, generalnie domofony w duzych blokach vel kamienicach sa do bani, tylko
    przeszkadzaja - ale to jest moje zdanie i jak mozna sie domyslic jestem w
    mniejszosci bo w moim bloku jest domofon

    > Jeżeli sąsiad Cię zna, to przecież Cię wpuści - a jak nie - to niestety,
    > ale musisz się tłumaczyć - nikt nie ma obowiązku Cię wpuszczać

    ale tez nikt nie ma prawa mnie zatrzymac

    vladi

  • 22. Data: 2004-01-28 19:43:47
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > popieram jak
    > najbardzieh haltowanie obcych przy drzwiach. tym bardziej gburowatych
    > chamow.

    sprawa kultury to jest oddzielna kwestia, ale to w kazdej dziedzinie zycia
    :(

    > dwa pytania:
    > 1. nie masz klucza - jak wejdziesz?
    > 2. to juz nie mozna grzecznie odpowiedziec sasiadowi?

    ad. 1 poczekam na wychodzacego
    ad. 2 ale przeciez ja nie namawiam do pyskowania czy ublizania! tylko jesli
    nie mam ochoty na pogawedke to sie w nia nie wdaje

    vladi

  • 23. Data: 2004-01-28 19:44:06
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Czy bardzo cię podnieca robienie z siebie durnia ???????

    a ja cie obrazam?

    vladi

  • 24. Data: 2004-01-28 19:45:59
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > Ciesz sie, ze nie spotkala cie historia czlowieka z mojego osiedla. Przy
    > otwieraniu drzwi mieszkania, dostal gazrurką w głowe, po czym obudził się
    > wyczyszczonym mieszkaniu.

    i myslisz ze domofon ten problem by rozwiazal a twoj sasiad nie mial guza?

    vladi

  • 25. Data: 2004-01-28 19:48:20
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik M. Tankard napisał:
    > Nie mam problemów z czytaniem. Odpowiedziałem na twoje pytanie - my
    > kieszkańcy tego domu założyliśmy domofon celem selekcjonowania kto
    > wchodzi do budynku a kto nie - nie rozumiesz ?

    Nie, nadal nie rozumiem. Jesteś ochroniarzem wynajętym przez
    spółdzielnię? Jakiekolwiek prawo pozwala Ci wpuszczac/wypuszczac ludzi
    do/z budynku? Ktokolwiek nadał Ci pełnomocnictwo decydowania o tym, kto
    ma wejść a kto nie? Nie szukaj dziury w całym i nie awanturuj sie, to
    unikniesz na przyszłość podobnych sytuacji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2004-01-28 19:52:29
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał:

    > i myslisz ze domofon ten problem by rozwiazal a twoj sasiad nie mial
    > guza?

    przy takim podejsciu, ze wpuszczamy kazdego kto sie pcha - szansa
    znacznie wzrasta.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 27. Data: 2004-01-28 19:53:41
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > ad. 1 poczekam na wychodzacego

    a do mieszkania? jak mieszkasz musisz miec klucz.

    > ad. 2 ale przeciez ja nie namawiam do pyskowania czy ublizania! tylko
    > jesli nie mam ochoty na pogawedke to sie w nia nie wdaje

    to ja Ci mowie, że ze mna bys nie wszedl...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 28. Data: 2004-01-28 19:56:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma wejść a kto nie? Nie szukaj dziury w całym i nie awanturuj sie, to
    > unikniesz na przyszłość podobnych sytuacji.

    Lecz sie, albo sciag uciskajacy berecik

    --
    SQLwysyn

  • 29. Data: 2004-01-28 22:09:59
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > to ja Ci mowie, że ze mna bys nie wszedl...

    hehehhe, z Toba nie, ale Toba.... kto to wie :)

    vladi

  • 30. Data: 2004-01-28 22:13:34
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl>

    > przy takim podejsciu, ze wpuszczamy kazdego kto sie pcha - szansa
    > znacznie wzrasta.

    wiekszosc blokow ma domofony i jakos kradzieze caly czas sie zdazaja, i nie
    widac jakos wplywu domofonow na wymienione czyny.
    jedyna rzecza jakiej pozwala uniknac domofon to jest przerobka klatki na
    przypadkowe wc lub noclegownie. ale to tez zalezy bardziej od dzielnicy niz
    domofonu :)

    vladi