  • Data: 2003-11-30 21:37:18
    Temat: Agencja Nieruchomości - czy może pobrać prowizję?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Znalazłem się w trochę niezręcznej sytuacji i niewiem ja z tego można
    wybrnąć. Właściwie to zostałem oszukany przez agencję.
    Dwa miesiące temu chciałem kupić mieszkanie, znalazłóem interesującą mnie
    nieruchomość w jednej z agencji. Podpisałem z nimi umowę i pokazali mi to
    mieszkanie. Następonie na drugi dzień powiedziałem że jestem zdecydowany i
    zadzwoniłem do nich że chcę je kupić. Oni powiedzieli że powiadomią
    właściciela a ja czekałem na dalsze ruchy. W tym czasie jak ja czekałem
    agencja przyprowadzała innych zainteresowanych a właścicielowni nic nie
    powiedzieli że ja jestem zdecydowany. Jak się okazało później powiedzieli im
    że ja się rozmyśliłem a mi że oni się rozmyślili. W tym czasie znalazł się
    inny kupiec bez agencji i ta tranzakcja miała dojść do skutku ale coś nie
    tak było ze strony kupującego i właściciel dał tym razem ogłoszenie do
    gazety.
    Ja znalazłem to ogłoszenie i dopiero na miejscu okazało się że jest to to
    samo mieszkanie.
    Czy w takiej sytuacji mogę agencji nic nie płaćić?
    Jak sprawdzić ageencję?
    Dodam że niedopstałem kopi tej umowy z agencją,
    Czy tą umowę mogę zobaczyć w agencji jeśli nie będą chcieli pokazać to na co
    się powołać?
    Pozdrawiam
    Bartek