  • 1. Data: 2009-01-19 20:03:11
    Temat: ANR- dzierżawa ?
    Od: venhurt <M...@g...com>

    Witam!
    Od okolo 10 lat dzierżawie działke o powierzchni 6 ha.W tym roku
    postanowiłem wykupic działke z prawem pierwokupu.Zozylem odpowiedni
    wniosek do ANR Dzisaj odstalem list z ANr w ,którym pisze ,ze nie moga
    sprzedać działki z prawem pierwokupu poznieważ działka jest blisko
    drogi i jest w dość atrakcyjnym miejscu ?
    W liscie pisza tez ,ze kierunek zagospodarowania tej działki moze byc
    "nierolny"?
    Akutalnie na tej działce chciałem załozyc domki campingowe ?
    ewetualnie agrotusystyka.
    Jednak ten list całkiem zbił mnie z tropu.Teraz prosze o jakas
    rade ,która przczyniłaby sie na moja korzysc :) i nie okradała mnei z
    prawa pierwokupu przciez to 10 lat dzierzawy !

    Z góry dziekuje
    Maciej