  • Data: 2003-01-22 11:47:09
    Temat: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam mały problem z jedną z moich transakcji na allegoro i
    potrzebuje porady. W skrócie: sprzedawałem sprzęt używany ale
    działający, sprawny. Po zakończeniu transakcji kupujący jeszcze
    poprosił o napisanie czy sprzęt nie jest w zbyt złym stanie -
    odpisałem (oczywiście to jest moja subiektywna opinia) zgodnie
    z prawdą i rzetelnie. Teraz właśnie otrzymałem od kupującego
    email w którym stwierdza że to jest złom i odsyła. Żadnych
    uwag, ani komentarza - nie wiem czy sprzęt dotarł uszkodzony, czy
    poprostu się nie spodobał.
    Przechodząc do sedna sprawy - czy jeżeli transakcja
    doszła do skutku (to znaczy kupujący zapłacił i pieniądze
    trafiły na moje konto) powinienem odbierać tą przesyłkę, zostawić
    na poczcie żeby poczekała aż się coś wyjaśni, czy też od ręki
    złożyć adnotację że przesyłki nie przyjmuje.
    Chcę zaznaczyć że dbam o swoją opinię i jestem skłonny
    przyjąć reklamację jeżeli towar dotarł uszkodzony, ale napewno
    nie w przypadku, gdy kupujący się rozmyślił, bo stwierdził że
    na tym sobie "nie przytnie" jak odsprzeda dalej.
    Jak radzicie postąpić?

    Rygel