eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoALLEGRO - kłopot z kupującym.Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
  • Data: 2003-01-22 21:36:29
    Temat: Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czlowieku daj sobie spokoj bop moze to naciagacz albo i cos popsul!!!!
    Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.01.22.11.47.09.671622@gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam mały problem z jedną z moich transakcji na allegoro i
    > potrzebuje porady. W skrócie: sprzedawałem sprzęt używany ale
    > działający, sprawny. Po zakończeniu transakcji kupujący jeszcze
    > poprosił o napisanie czy sprzęt nie jest w zbyt złym stanie -
    > odpisałem (oczywiście to jest moja subiektywna opinia) zgodnie
    > z prawdą i rzetelnie. Teraz właśnie otrzymałem od kupującego
    > email w którym stwierdza że to jest złom i odsyła. Żadnych
    > uwag, ani komentarza - nie wiem czy sprzęt dotarł uszkodzony, czy
    > poprostu się nie spodobał.
    > Przechodząc do sedna sprawy - czy jeżeli transakcja
    > doszła do skutku (to znaczy kupujący zapłacił i pieniądze
    > trafiły na moje konto) powinienem odbierać tą przesyłkę, zostawić
    > na poczcie żeby poczekała aż się coś wyjaśni, czy też od ręki
    > złożyć adnotację że przesyłki nie przyjmuje.
    > Chcę zaznaczyć że dbam o swoją opinię i jestem skłonny
    > przyjąć reklamację jeżeli towar dotarł uszkodzony, ale napewno
    > nie w przypadku, gdy kupujący się rozmyślił, bo stwierdził że
    > na tym sobie "nie przytnie" jak odsprzeda dalej.
    > Jak radzicie postąpić?
    >
    > Rygel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1