  • 31. Data: 2007-10-22 21:18:46
    Temat: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał:
    [..]
    > Nie widzę żadnego, ale to żadnego powodu, by utrzymywać immunitet, który
    [..]

    Każda władza deprawuje, a władza absolutna - czyli bez odpowiedzialności
    - deprawuje absolutnie.
    No i niestety nasz bezmiar niesprawiedliwości jest do cna zdeprawowany
    :( Policja finguje "dowody", prokuratorzy stawiają bez ŻADNEJ krępacji
    fałszywe zarzuty, a sędziowie wszystko przyklepują.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 32. Data: 2007-10-22 21:20:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > nie zgadzam się z Tobą, bowiem istnieje cały szereg przestępstw, których
    > nie sposób ścigać bez podsłuchu.

    Wymień jakieś dla przykładu.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 33. Data: 2007-10-22 21:22:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wymień jakieś dla przykładu.

    Łapówki - o ile nie pozyskasz dającego lub biorącego. Osobiście zawsze w
    wypadku pozyskania jednej ze stron mam wątpliwość, na ile faktycznie doszło
    do przestępstwa, a na ile jedna drugiej stronie podłożyła świnię.

  • 34. Data: 2007-10-22 23:26:46
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > wypadku pozyskania jednej ze stron mam wątpliwość, na ile faktycznie
    > doszło do przestępstwa, a na ile jedna drugiej stronie podłożyła świnię.

    Poczekaj, poczekaj - mówisz o PODSŁUCHU, czy też o REJESTROWANIU własnej
    rozmowy przez jednego z rozmówców?
    Bo to zasadnicza różnica.

    Co do podsłuchów - naprawdę nie dostrzegasz jak one POTWORNIE popsuły
    swobodę rozmów ludzi między sobą, a co za tym idzie jakość życia ?

    "Wszystko co w życiu powiesz [nieostrzeżony i nawet prywatnie!] zostanie
    wykorzystane przeciwko Tobie"
    Czy taka dewiza ma cokolwiek jeszcze wspólnego z zasadami demokracji?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 35. Data: 2007-10-23 07:34:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Osobiście uważam ten pogląd za nietrafny.
    > To również uważam za nietrafny pogląd.

    a moim zdaniem trafny podobnie jak w stanach, bo inaczej to bylby
    sygnal, zbieraj doowdy z naruszeniem prawa , wszystkie zostana
    wykorzystane.

    > No to nie do końca się zrozumieliśmy. Natomiast taki czyn w mojej ocenie
    > przekroczeniem uprawnień nie będzie. Nie będzie, bowiem przyjmowanie
    > takich a nie innych założeń znajduje się w kompetencji ABW, a co
    > najwyżej sąd uzna, że ich pogląd jest nietrafny i tyle.

    ale takie zalozenie nie moze byc na podstawie wlasnego widzimisie,.
    To tak jak usilowanie zmiany kwalifikacji z zabojstwa na przekroczenie
    granic obrony przez z.z. wedle jakiegokolwiek podrecznika do prawa to
    nie mialo nic wspolnego z obrona. Formalnie minister mogl probowac
    wplynac na prokuratora, ale usilujac zrobic swiadome z czarnego biale
    moim zdaniem dopuszcza sie naduzycia. Podobnie tu.

    > Nie. Zdecydowanie nie można tylko i wyłącznie z faktu, że ktoś jako
    > minister składa fałszywe zeznania wywodzić wprost, ze czyn ten stanowił
    > zagrożenie dla państwa.

    i po tym wnioskuje ze przekorczyli uprawnienia a dalej ze 'podsluch' nie
    mogl zostac zalegalizowany bo zostalo to poczynione z naruszeniem prawa.

    > Pewnie tak, tym nie mniej zupełnie nie rozumiem w czym rzecz. Przecież
    > tę prywatność i tak naruszam. No to skoro zdecydowaliśmy się ją
    > naruszać, to niech chociaż z tego jakiś pożytek będzie. :-)

    chodzi o to by nie dawac pola do naduzyc. Absrakcyjnie ktos sie powola
    na przestepstwo ktore zezwala na posdluch po to azeby zdobyc naruszajac
    twa prywatnosc hak na jakiekolwiek inne.
    Mialem takie zdanie przed 2 latami, ostatnie 2 lata mocno mnie w tym
    utwierdzilo.

    P.

  • 36. Data: 2007-10-23 07:38:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > wypadku pozyskania jednej ze stron mam wątpliwość, na ile faktycznie
    > doszło do przestępstwa, a na ile jedna drugiej stronie podłożyła świnię.

    wysylasz goscia z rkyta kamera. Zamieszczenie kamery w pokoju doktora g
    to mocne przegiecie paly

  • 37. Data: 2007-10-23 08:11:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    q przestrodze

    88.html?skad=rss

    trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet. W tym
    wypadku zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ...
    poczytaj w art

  • 38. Data: 2007-10-23 08:20:18
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
> [...]
    > trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet. W tym
    > wypadku zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ...

    Ależ mam pełną świadomość jaki cel miał immunitet. Zauważyć jednak
    trzeba pewną prawidłowość:

    1. sędziowie zauważyli, że organy ścigania bardzo często działają
    bezzasadnie
    2. gdy równie bezzasadnie organy ścigania działają wobec obywateli to
    już takiego spektakularnego przeciwstawienia się prokuraturze nie ma;
    czasami można wręcz odnieść wrażenie, że rejonówki są w pełni dyspozycyjne.

    Czyli jaki sens ma immunitet prócz nierówności wobec prawa? Mamy sporo
    sędziów hipokrytów, którzy wady prawa zauważają dopiero gdy zaczyna im
    to szkodzić. Mentalność Kalego.

    Nie miałbym żadnych wątpliwości czy pozostawić immunitet sędziowski,
    gdyby środowisko było równie surowe wobec siebie co obywateli i się samo
    oczyszczało. Ale kaście dobrze było latami, gdy immunitet sprowadzał się
    wyłącznie do uprzywilejowania, nie zaś obowiązków niezawisłej władzy.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 39. Data: 2007-10-23 08:29:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sowiecki Agent pisze:
> [...]
    >
    > trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet. W tym
    > wypadku zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ...

    Zakładająć, że 50 % opisanych tam zdarzeń miało miejsce, powiedz co ma
    zrobić nie-sędzia w przypakdu tak zmanipulowanej sprawy?

    M.

  • 40. Data: 2007-10-23 09:00:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2007, Sowiecki Agent wrote:

    > q przestrodze
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,46036
    88.html?skad=rss

    > trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet.

    Moje zdanie (luty 2005):
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/698f20995832bdb9
    Autocytat:
    Osobiącie uważam że istnienie ummunitetu (a przynajmniej jego
    uzasadnianie) jest dowodem na ... brak państwa prawa.
    W państwie prawa nikt nie pozwoli sobie na numer dla którego
    podobno "niezbędny jest immunitet" w postaci *bezprawnego*
    zatrzymania posła czy sędziego (np. po to żeby uniemożliwić
    mu możliwość udziału w ważnym głosowaniu albo uniemożliwić
    wydanie wyroku).
    Zachowanie imminitetu dowodzi jak wyżej...
    A to byłaby niezgodność z Konstytucją :>

    I po prawdzie rozumiem opory grupowiczów, którzy protestowali, ale
    na to już napisali Ci inni: A CO MA ZROBIĆ "zwykły" OBYWATEL?
    Dać immunitet wszystkim?

    > W tym wypadku
    > zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ... poczytaj w art

    No właśnie. Jakby na Ciebie trafiło albo na mnie, to co?

    pzdr, Gotfryd