    From: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Date: Tue, 23 Oct 2007 10:20:18 +0200

    Sowiecki Agent pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,46036
    88.html?skad=rss
    > trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet. W tym
    > wypadku zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ...
    > poczytaj w art

    Ależ mam pełną świadomość jaki cel miał immunitet. Zauważyć jednak
    trzeba pewną prawidłowość:

    1. sędziowie zauważyli, że organy ścigania bardzo często działają
    bezzasadnie
    2. gdy równie bezzasadnie organy ścigania działają wobec obywateli to
    już takiego spektakularnego przeciwstawienia się prokuraturze nie ma;
    czasami można wręcz odnieść wrażenie, że rejonówki są w pełni dyspozycyjne.

    Czyli jaki sens ma immunitet prócz nierówności wobec prawa? Mamy sporo
    sędziów hipokrytów, którzy wady prawa zauważają dopiero gdy zaczyna im
    to szkodzić. Mentalność Kalego.

    Nie miałbym żadnych wątpliwości czy pozostawić immunitet sędziowski,
    gdyby środowisko było równie surowe wobec siebie co obywateli i się samo
    oczyszczało. Ale kaście dobrze było latami, gdy immunitet sprowadzał się
    wyłącznie do uprzywilejowania, nie zaś obowiązków niezawisłej władzy.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.