    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Date: Tue, 23 Oct 2007 11:00:25 +0200

    On Tue, 23 Oct 2007, Sowiecki Agent wrote:

    > q przestrodze
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,46036
    88.html?skad=rss

    > trzeba przedewszystkim miec swiadomosc jaki cel ma immunitet.

    Moje zdanie (luty 2005):
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/698f20995832bdb9
    Autocytat:
    Osobiącie uważam że istnienie ummunitetu (a przynajmniej jego
    uzasadnianie) jest dowodem na ... brak państwa prawa.
    W państwie prawa nikt nie pozwoli sobie na numer dla którego
    podobno "niezbędny jest immunitet" w postaci *bezprawnego*
    zatrzymania posła czy sędziego (np. po to żeby uniemożliwić
    mu możliwość udziału w ważnym głosowaniu albo uniemożliwić
    wydanie wyroku).
    Zachowanie imminitetu dowodzi jak wyżej...
    A to byłaby niezgodność z Konstytucją :>

    I po prawdzie rozumiem opory grupowiczów, którzy protestowali, ale
    na to już napisali Ci inni: A CO MA ZROBIĆ "zwykły" OBYWATEL?
    Dać immunitet wszystkim?

    > W tym wypadku
    > zostal uzyty zgodnie z celem a jego brak doprowadzil by do ... poczytaj w art

    No właśnie. Jakby na Ciebie trafiło albo na mnie, to co?

    pzdr, Gotfryd