Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 376
- Data wpłynięcia: 2012-04-24
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2012-10-10
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 1448
376-cz-II
Odnośniki
(1) Niepotrzebne skreślić.
(2) Podać tolerancję.
(3) Części osobno homologowane nie muszą być opisywane, o ile przywołano odpowiednie numery
homologacji. Podobnie nie wymaga się opisu części, których konstrukcja jest wyraźnie widoczna
na załączonym rysunku lub schemacie.
Dla każdego punktu, dla którego wymaga się załączenia rysunków lub fotografii, należy podać
liczbę tych załączników.
(4) Klasyfikacja zgodnie z definicjami podanymi w podrozdziale B.
(5) Normy ISO 612 - 1978 i 1176 - 1990.
(6) Masa kierowcy wynosi 75 kg. Określenie „narzędzia” oznacza „skrzynkę narzędziową”.
(7) Obciążenie wywierane w warunkach statycznych na środek odniesienia sprzęgu.
(8) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.4).
(9) Norma ISO 4004 - 1983.
(10) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.1).
(11) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.2).
(12) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.3).
(13) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.6).
(14) Norma ISO 612 - 1978 dla pkt 2.7.2.5. (punkt 6.7) oraz dla pkt 2.7.2.5.2. (punkt 6.18.1.).
(15) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.8).";
(16) Wymagane informacje należy podać dla każdego wariantu.
(17) Dopuszcza się tolerancję w granicach 5 %. Wymagane informacje muszą być podane dla
prędkości zmierzonej nie przekraczającej 43 km/h, przy tolerancji pomiaru 3 km/h.
(18) Norma ISO 789/3 - 1993.
(19) W przypadku każdego urządzenia hamującego należy podać następujące szczegóły:
- typ oraz charakterystyki hamulców (szkic wraz z wymiarami) (bębny lub tarcze, koła
hamowane, połączenie elementów ciernych z kołami, powierzchnie cierne, ich właściwości i
skuteczne powierzchnie hamulców, promienie bębnów, nakładek lub tarcz, waga bębnów i
urządzeń do regulacji luzów),
- układy przenoszenia i sterowania (dołączyć schemat) (budowa, regulacja, kinematyka,
dostępność do elementu sterowania oraz jego położenie, mechanizmy sterujące z zapadkami
w układach o mechanicznym przełożeniu, charakterystyki głównych części łącznych, cylindry
i tłoki sterujące, cylindry hamulcowe).
(20) Wartości określające wytrzymałość mechaniczną urządzenia sprzęgającego.
(21) W przypadku wniosków dotyczących użycia większej liczby silników wyjściowych, należy
dostarczyć osobne formularze dla każdego silnika.
(22) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 9).
21
Załącznik nr 3
DOKUMENT INFORMACYJNY
Następujące informacje - jeżeli są wymagane - muszą zostać dostarczone w trzech egzemplarzach
oraz zawierać spis treści. Rysunki powinny być sporządzone w odpowiedniej skali i stopniu
szczegółowości na formacie A4 lub złożone do tego formatu. Fotografie - o ile są wymagane -
muszą być wystarczająco szczegółowe.
WZÓR
CZ
Ć I
Wzór stosuje się w przypadku istnienia jednego lub wielu świadectw homologacji typu ciągnika lub
świadectw homologacji typu części.
Numery odpowiednich świadectw homologacji typu ciągnika lub homologacji typu elementu muszą
zostać podane w tabeli zawartej w Części III.
Informacje, o których mowa w załączniku 10 (wyciąg ze świadectwa homologacji) muszą zostać
podane dla każdego z poniższych działów od 1 do 12 i dla każdego typu/wariantu/wersji ciągnika.
W przypadku, gdy nie wydano wcześniej świadectwa homologacji typu ciągnika lub homologacji
typu elementu na podstawie przepisów dotyczących homologacji, należy podać informacje, o
których mowa we wzorze A opisu technicznego dla każdego odpowiedniego działu.
0. DANE
OGÓLNE
0.1.
Marka (nazwa handlowa producenta):. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.2.
Typ i ogólne oznaczenie(a) handlowe (podać wszystkie warianty i wersje): . . . . . . . . .
0.2.0.
Etap kompletacji pojazdu:
kompletny / skompletowany / niekompletny(l)
W przypadku pojazdu skompletowanego podać nazwę i adres poprzedniego producenta
oraz numer homologacji.
0.2.1.
Nazwa handlowa pojazdu (o ile występuje): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.
Sposób identyfikacji typu, jeśli oznaczono na pojeździe:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.1. Tabliczka
producenta
(położenie i sposób mocowania):. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.2.
Numer identyfikacyjny podwozia (położenie): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.4. Kategoria
pojazdu(1): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.5.
Nazwa i adres producenta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.6.
Miejsce i sposób umieszczenia tabliczek znamionowych i oznaczeń (fotografie lub
rysunki): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.7.
W przypadku części i zespołów, miejsce i sposób umieszczenia znaków homologacji:. .
0.8.
Nazwa i adres(y) montowni: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.
OGÓLNE CECHY KONSTRUKCYJNE POJAZDU
(należy załączyć fotografię 3/4 z przodu i 3/4 z tyłu lub rysunki przedstawiciela typu
pojazdu oraz zwymiarowany rysunek całego pojazdu)
2. MASY
I
WYMIARY
3. SILNIK
4. UKŁAD NAP DOWY
5. OSIE
6. ZAWIESZENIE
7. UKŁAD KIEROWNICZY
8. UKŁAD HAMULCOWY
9.
POLE WIDZENIA, OSZKLENIE, WYCIERACZKI PRZEDNIEJ SZYBY ORAZ
LUSTERKO WSTECZNE
22
10. KONSTRUKCJE
OCHRONNE
W RAZIE PRZEWRÓCENIA SI CI GNIKA,
OCHRONA PRZEZ WARUNKAMI ATMOSFERYCZNYMI, SIEDZENIA, POMOST
ZAŁADOWCZY
11. URZ DZENIA O WIETLENIA I SYGNALIZACJI WIETLNEJ
12. POZOSTAŁE URZ DZENIA
__________
(1) Klasyfikacja zgodnie z definicjami podanymi w załączniku II rozdział A do dyrektywy
2003/37/WE.
CZ
Ć II
Tabela przedstawia dozwolone kompletacje wersji pojazdów dla tych punktów części I, w których
występują alternatywne dane. Tym alternatywnym danym należy przydzielić oznaczenia literowe,
tak aby można było za pomocą tabeli określić, które z alternatywnych danych w określonym
punkcie przynależą do danej wersji.
Dla każdego wariantu w typie pojazdu należy sporządzić oddzielną tabelę.
Dane alternatywne, co do których nie występują ograniczenia w kompletacji w ramach wariantu
należy podać w kolumnie z nagłówkiem „Wszystkie”.
nr punktu
Wszystkie
Wersja 1
Wersja 2
itd.
Wersja „n”
wersje
Powyższa informacja może być przedstawiona w innym układzie pod warunkiem spełnienia
założonego celu.
Każdy wariant i każda wersja powinny być identyfikowane za pomocą kodu cyfrowego lub
kombinacji liter i cyfr, które należy wymienić w wyciągu ze świadectwa homologacji typu
(załącznik nr 7) pojazdu. Informacje te mogą zostać przedstawione w dowolnym formacie lub
układzie, o ile spełniają swój pierwotny cel.
Identyfikacja każdego wariantu lub wersji odbywa się na podstawie kodu cyfrowego lub literowo -
cyfrowego, który musi zostać umieszczony w wyciągu ze świadectwa homologacji (załącznik nr
10) dla danego ciągnika.
CZ
Ć III
Numery homologacji przedmiotów wyposażenia lub części
Zawartość poniższej tabeli stanowią odpowiednie zagadnienia(1) przywołane dla tego pojazdu w
załączniku nr 4. (Należy włączyć wszystkie homologacje międzynarodowe związane z danym
zagadnieniem).
Zagadnienie Numer
homologacji
Data homologacji
Typ(y), wariant(y),
wersja(e) objęte
homologacją
Przykład
Urządzenia
e1*76/432*97/54*0026*00
3.02.2000
MF/320/U
hamulcowe
e4*76/432*97/54*0039*00
1.03.200
MF/320/F
Podpis:
Stanowisko:
23
Data:
________________
(1) Informacja w odniesieniu do homologacji części nie musi być tu podawana o ile jest ona zawarta w świadectwie
homologacji typu ciągnika.
24
Załącznik nr 4
WYNIKI BADA
1. Wyniki badań hałasu zewnętrznego (dyrektywa 74/151/EWG)
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
- Podczas jazdy:
. . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
- Na postoju:
. . . . . . . . . . dB(A)
. . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
- Prędkość obrotowa silnika: . . . . . . . . . . .min-1 . . . . . . . . . . .min-1 . . . . . . . . . . .min-1
2. Wyniki badań emisji gazów wydechowych
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
1. Wyniki
- CO:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- HC:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NOx :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Cząstki stałe: . . . . . . . . . .
g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Zadymienie:
. . . . . . . . . . . . m-1 . . . . . . . . . . . .
m-1 . . . . . . . . . . . .
m-1
2. Wyniki(1)
- CO:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NOx :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NMHC:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- CH4 :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Cząstki stałe: . . . . . . . . . .
g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
3. Poziom hałasu dochodzącego do kierowcy (dyrektywa 77/311/EWG)
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
. . . . . . . . . . dB(A)
(1) O ile dotyczy.
25
(1) Niepotrzebne skreślić.
(2) Podać tolerancję.
(3) Części osobno homologowane nie muszą być opisywane, o ile przywołano odpowiednie numery
homologacji. Podobnie nie wymaga się opisu części, których konstrukcja jest wyraźnie widoczna
na załączonym rysunku lub schemacie.
Dla każdego punktu, dla którego wymaga się załączenia rysunków lub fotografii, należy podać
liczbę tych załączników.
(4) Klasyfikacja zgodnie z definicjami podanymi w podrozdziale B.
(5) Normy ISO 612 - 1978 i 1176 - 1990.
(6) Masa kierowcy wynosi 75 kg. Określenie „narzędzia” oznacza „skrzynkę narzędziową”.
(7) Obciążenie wywierane w warunkach statycznych na środek odniesienia sprzęgu.
(8) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.4).
(9) Norma ISO 4004 - 1983.
(10) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.1).
(11) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.2).
(12) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.3).
(13) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.6).
(14) Norma ISO 612 - 1978 dla pkt 2.7.2.5. (punkt 6.7) oraz dla pkt 2.7.2.5.2. (punkt 6.18.1.).
(15) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 6.8).";
(16) Wymagane informacje należy podać dla każdego wariantu.
(17) Dopuszcza się tolerancję w granicach 5 %. Wymagane informacje muszą być podane dla
prędkości zmierzonej nie przekraczającej 43 km/h, przy tolerancji pomiaru 3 km/h.
(18) Norma ISO 789/3 - 1993.
(19) W przypadku każdego urządzenia hamującego należy podać następujące szczegóły:
- typ oraz charakterystyki hamulców (szkic wraz z wymiarami) (bębny lub tarcze, koła
hamowane, połączenie elementów ciernych z kołami, powierzchnie cierne, ich właściwości i
skuteczne powierzchnie hamulców, promienie bębnów, nakładek lub tarcz, waga bębnów i
urządzeń do regulacji luzów),
- układy przenoszenia i sterowania (dołączyć schemat) (budowa, regulacja, kinematyka,
dostępność do elementu sterowania oraz jego położenie, mechanizmy sterujące z zapadkami
w układach o mechanicznym przełożeniu, charakterystyki głównych części łącznych, cylindry
i tłoki sterujące, cylindry hamulcowe).
(20) Wartości określające wytrzymałość mechaniczną urządzenia sprzęgającego.
(21) W przypadku wniosków dotyczących użycia większej liczby silników wyjściowych, należy
dostarczyć osobne formularze dla każdego silnika.
(22) Norma ISO 612 - 1978 (punkt 9).
21
Załącznik nr 3
DOKUMENT INFORMACYJNY
Następujące informacje - jeżeli są wymagane - muszą zostać dostarczone w trzech egzemplarzach
oraz zawierać spis treści. Rysunki powinny być sporządzone w odpowiedniej skali i stopniu
szczegółowości na formacie A4 lub złożone do tego formatu. Fotografie - o ile są wymagane -
muszą być wystarczająco szczegółowe.
WZÓR
CZ
Ć I
Wzór stosuje się w przypadku istnienia jednego lub wielu świadectw homologacji typu ciągnika lub
świadectw homologacji typu części.
Numery odpowiednich świadectw homologacji typu ciągnika lub homologacji typu elementu muszą
zostać podane w tabeli zawartej w Części III.
Informacje, o których mowa w załączniku 10 (wyciąg ze świadectwa homologacji) muszą zostać
podane dla każdego z poniższych działów od 1 do 12 i dla każdego typu/wariantu/wersji ciągnika.
W przypadku, gdy nie wydano wcześniej świadectwa homologacji typu ciągnika lub homologacji
typu elementu na podstawie przepisów dotyczących homologacji, należy podać informacje, o
których mowa we wzorze A opisu technicznego dla każdego odpowiedniego działu.
0. DANE
OGÓLNE
0.1.
Marka (nazwa handlowa producenta):. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.2.
Typ i ogólne oznaczenie(a) handlowe (podać wszystkie warianty i wersje): . . . . . . . . .
0.2.0.
Etap kompletacji pojazdu:
kompletny / skompletowany / niekompletny(l)
W przypadku pojazdu skompletowanego podać nazwę i adres poprzedniego producenta
oraz numer homologacji.
0.2.1.
Nazwa handlowa pojazdu (o ile występuje): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.
Sposób identyfikacji typu, jeśli oznaczono na pojeździe:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.1. Tabliczka
producenta
(położenie i sposób mocowania):. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.3.2.
Numer identyfikacyjny podwozia (położenie): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.4. Kategoria
pojazdu(1): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.5.
Nazwa i adres producenta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.6.
Miejsce i sposób umieszczenia tabliczek znamionowych i oznaczeń (fotografie lub
rysunki): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.7.
W przypadku części i zespołów, miejsce i sposób umieszczenia znaków homologacji:. .
0.8.
Nazwa i adres(y) montowni: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.
OGÓLNE CECHY KONSTRUKCYJNE POJAZDU
(należy załączyć fotografię 3/4 z przodu i 3/4 z tyłu lub rysunki przedstawiciela typu
pojazdu oraz zwymiarowany rysunek całego pojazdu)
2. MASY
I
WYMIARY
3. SILNIK
4. UKŁAD NAP DOWY
5. OSIE
6. ZAWIESZENIE
7. UKŁAD KIEROWNICZY
8. UKŁAD HAMULCOWY
9.
POLE WIDZENIA, OSZKLENIE, WYCIERACZKI PRZEDNIEJ SZYBY ORAZ
LUSTERKO WSTECZNE
22
10. KONSTRUKCJE
OCHRONNE
W RAZIE PRZEWRÓCENIA SI CI GNIKA,
OCHRONA PRZEZ WARUNKAMI ATMOSFERYCZNYMI, SIEDZENIA, POMOST
ZAŁADOWCZY
11. URZ DZENIA O WIETLENIA I SYGNALIZACJI WIETLNEJ
12. POZOSTAŁE URZ DZENIA
__________
(1) Klasyfikacja zgodnie z definicjami podanymi w załączniku II rozdział A do dyrektywy
2003/37/WE.
CZ
Ć II
Tabela przedstawia dozwolone kompletacje wersji pojazdów dla tych punktów części I, w których
występują alternatywne dane. Tym alternatywnym danym należy przydzielić oznaczenia literowe,
tak aby można było za pomocą tabeli określić, które z alternatywnych danych w określonym
punkcie przynależą do danej wersji.
Dla każdego wariantu w typie pojazdu należy sporządzić oddzielną tabelę.
Dane alternatywne, co do których nie występują ograniczenia w kompletacji w ramach wariantu
należy podać w kolumnie z nagłówkiem „Wszystkie”.
nr punktu
Wszystkie
Wersja 1
Wersja 2
itd.
Wersja „n”
wersje
Powyższa informacja może być przedstawiona w innym układzie pod warunkiem spełnienia
założonego celu.
Każdy wariant i każda wersja powinny być identyfikowane za pomocą kodu cyfrowego lub
kombinacji liter i cyfr, które należy wymienić w wyciągu ze świadectwa homologacji typu
(załącznik nr 7) pojazdu. Informacje te mogą zostać przedstawione w dowolnym formacie lub
układzie, o ile spełniają swój pierwotny cel.
Identyfikacja każdego wariantu lub wersji odbywa się na podstawie kodu cyfrowego lub literowo -
cyfrowego, który musi zostać umieszczony w wyciągu ze świadectwa homologacji (załącznik nr
10) dla danego ciągnika.
CZ
Ć III
Numery homologacji przedmiotów wyposażenia lub części
Zawartość poniższej tabeli stanowią odpowiednie zagadnienia(1) przywołane dla tego pojazdu w
załączniku nr 4. (Należy włączyć wszystkie homologacje międzynarodowe związane z danym
zagadnieniem).
Zagadnienie Numer
homologacji
Data homologacji
Typ(y), wariant(y),
wersja(e) objęte
homologacją
Przykład
Urządzenia
e1*76/432*97/54*0026*00
3.02.2000
MF/320/U
hamulcowe
e4*76/432*97/54*0039*00
1.03.200
MF/320/F
Podpis:
Stanowisko:
23
Data:
________________
(1) Informacja w odniesieniu do homologacji części nie musi być tu podawana o ile jest ona zawarta w świadectwie
homologacji typu ciągnika.
24
Załącznik nr 4
WYNIKI BADA
1. Wyniki badań hałasu zewnętrznego (dyrektywa 74/151/EWG)
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
- Podczas jazdy:
. . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
- Na postoju:
. . . . . . . . . . dB(A)
. . . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
- Prędkość obrotowa silnika: . . . . . . . . . . .min-1 . . . . . . . . . . .min-1 . . . . . . . . . . .min-1
2. Wyniki badań emisji gazów wydechowych
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
1. Wyniki
- CO:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- HC:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NOx :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Cząstki stałe: . . . . . . . . . .
g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Zadymienie:
. . . . . . . . . . . . m-1 . . . . . . . . . . . .
m-1 . . . . . . . . . . . .
m-1
2. Wyniki(1)
- CO:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NOx :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- NMHC:
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- CH4 :
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
- Cząstki stałe: . . . . . . . . . .
g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
. . . . . . . . . . g/kWh
3. Poziom hałasu dochodzącego do kierowcy (dyrektywa 77/311/EWG)
Numer przepisu dotyczącego homologacji oraz ostania zmiana do tego przepisu dotycząca
homologacji typu. W przypadku przepisu o dwóch lub wielu etapach stosowania, należy określić
etap: . . . . . . . . .
- Wariant/wersja:
. . . . . . . . . dB(A) . . . . . . . . . . dB(A)
. . . . . . . . . . dB(A)
(1) O ile dotyczy.
25
Dokumenty związane z tym projektem:
- 376-cz-II › Pobierz plik
- 376-cz-I › Pobierz plik