Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 376
- Data wpłynięcia: 2012-04-24
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2012-10-10
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 1448
376-cz-II
19.
Technicznie dopuszczalne maksymalne obciążenie pionowe na urządzeniu sprzęgającym: ............................ kg
Silnik
20.
Producent silnika: ..............................................................................................
21.
Kod fabryczny silnika oznaczony na silniku: ....................................................................
22.
Zasada działania silnika: .........................................................
23.
Wyłącznie elektryczny: tak / nie ( 1 )
23.1.
Pojazd hybrydowy [elektryczny]: tak / nie ( 1 )
24.
Liczba i położenie cylindrów: ..............................................................
25.
Pojemność skokowa silnika: ............................ cm 3
26.
Paliwo: olej napędowy / benzyna / LPG / NG – biometan / etanol / biodiesel / wodór ( 1 )
26.1.
Jednopaliwowy / dwupaliwowy / flex fuel ( 1 )
27.
Maksymalna moc netto silnika ( g ): ............................ kW przy ........................... min -1 lub maksymalna ciągła
moc znamionowa (silnika elektrycznego) .......................... kW ( 1 )
28.
Skrzynia biegów (rodzaj): ............................
Prędkość maksymalna
29.
Prędkość maksymalna: ............................ km/h
Osie i zawieszenie
31.
Umiejscowienie osi podnoszonej(-ych): ............................
32.
Położenie osi przenoszącej(-ych) obciążenie: ............................
33.
Oś (osie) napędowa(-e) mająca(-e) zawieszenie pneumatyczne lub równoważne do pneumatycznego: tak / nie (
1 )
35.
Zespół opona / koło ( h ): ............................
Układ hamulcowy
36.
Połączenia z hamulcami przyczepy – mechaniczne / elektryczne / pneumatyczne / hydraul
iczne ( 1 )
37.
Ciśnienie w przewodzie zasilającym układ hamulcowy przyczepy: ............................ barów
Urządzenie sprzęgające
44.
Numer homologacji lub znak homologacji urządzenia sprzęgającego (jeżeli jest zamontowane):
............................
45.
Typy lub klasy urządzeń sprzęgających, które mogą zostać zamontowane: ............................
45.1.
Wartości charakterystyczne ( 1 ): D: …/ V: …/ S: …/ U: …
Oddziaływanie na środowisko
46.
Poziom hałasu
Podczas postoju: ............................ dB(A) przy prędkości obrotowej silnika:............. min -1
Podczas jazdy: ............................ dB(A)
47.
Poziom emisji spalin ( l ): Euro ............................
48.
Emisje spalin ( m ):
Numer bazowego aktu prawnego i ostatniego zmieniającego aktu prawnego mającego zastosowanie:
.....................
1. Typ badania: Typ I lub ESC ( 1 )
CO: .......... HC: .......... NO x : ......... HC + NO x : .......... Cząstki stałe: ..........
Nieprzezroczystość dymu (ELR): ............................ (m -1 )
2. Typ badania: ETC (jeżeli ma zastosowanie)
CO: .......... NO x : ......... NMHC: ......... THC: .......... CH 4 : .......... Cząstki stałe: ..........
48.1.
Współczynnik absorpcji uwzględniający dymienie: ............................ (m -1 )
182
Różne
52.
Uwagi
(
n ): ............................
183
STRONA 2
KATEGORIE POJAZDÓW – O 1 i O 2
(pojazdy niekompletne)
Strona 2
Ogólne cechy konstrukcyjne
1.
Liczba osi: ..................................... oraz kół: ........................................................
1.1.
Liczba i położenie osi z kołami bliźniaczymi: ............................
Wymiary główne
4.
Rozstaw osi ( e ): ............................ mm
4.1. Odstęp między osiami: 1-2: … mm 2-3: … mm 3-4: … mm
5.1.
Maksymalna dopuszczalna długość: ........................... mm
6.1.
Maksymalna dopuszczalna szerokość: ........................... mm
7.1.
Maksymalna dopuszczalna wysokość: ............................ mm
10. Odległość pomiędzy środkiem urządzenia sprzęgającego a tylnym obrysem pojazdu: ........................... mm
12.1.
Maksymalny dopuszczalny zwis tylny: ............................ mm
Masy
14.
Masa pojazdu niekompletnego gotowego do jazdy: ............................ kg ( f )
14.1.
Rozkład tej masy na osie: 1. ................ kg 2. ................ kg 3. ................ kg itd.
15.
Minimalna masa pojazdu po skompletowaniu: ............................ kg
15.1.
Rozkład tej masy na osie: 1. ................ kg 2. ................ kg 3. ................ kg
16.
Technicznie dopuszczalne masy maksymalne pojazdu
16.1.
Technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita pojazdu: ........................... kg
16.2.
Technicznie dopuszczalna masa przypadająca na każdą z osi: 1. .............. kg 2. ................ kg 3. ................ kg
itd.
16.3.
Technicznie dopuszczalna masa przypadająca na każdą z grup osi: 1. ......... kg 2. ........ kg
3. .......... kg itd.
19.1.
Technicznie dopuszczalne maksymalne obciążenie pionowe na urządzeniu sprzęgającym naczepy lub
przyczepy z osią centralną: .......................... kg
Prędkość maksymalna
29.
Prędkość maksymalna: ............................ km/h
Osie i zawieszenie
30.1.
Rozstaw kół osi kierowanych: ........................... mm
30.2.
Rozstaw kół pozostałych osi: ............................ mm
31.
Umiejscowienie osi podnoszonej(-ych): ............................
32.
Położenie osi przenoszącej(-ych) obciążenie: ............................
34.
Oś (osie) mająca(-e) zawieszenie pneumatyczne lub równoważne do pneumatycznego:
tak / nie ( 1 )
35.
Zespół opona / koło ( h )
Urządzenie sprzęgające
44.
Numer homologacji lub znak homologacji urządzenia sprzęgającego (jeżeli jest zamontowane):..
45.
Typy lub klasy urządzeń sprzęgających, które mogą zostać zamontowane: ............................
45.1.
Wartości charakterystyczne ( 1 ): D: …/ V: …/ S: …/ U: …
184
Różne
52.
Uwagi ( n ): ............................
STRONA 2
185
KATEGORIE POJAZDÓW – O 3 i O 4
(pojazdy niekompletne)
Strona 2
Ogólne cechy konstrukcyjne
1.
Liczba osi: ............................................... oraz kół: ............................................................
1.1.
Liczba i położenie osi z kołami bliźniaczymi: ............................
2.
Osie kierowane (liczba, położenie): ............................
Wymiary główne
4.
Rozstaw osi ( e ): .......................... mm
4.1.
Odstęp między osiami: 1-2: … mm 2-3: … mm 3-4: … mm
5.1.
Maksymalna dopuszczalna długość: ........................... mm
6.1.
Maksymalna dopuszczalna szerokość: ........................... mm
7.1.
Maksymalna dopuszczalna wysokość: ............................ mm
10.
Odległość pomiędzy środkiem urządzenia sprzęgającego a tylnym obrysem pojazdu: .............. mm
12.1.
Maksymalny dopuszczalny zwis tylny: ............................ mm
Masy
14.
Masa pojazdu niekompletnego gotowego do jazdy: ............................ kg ( f )
14.1.
Rozkład tej masy na osie: 1. ................ kg 2. ................ kg 3. ................ kg itd.
15.
Minimalna masa pojazdu po skompletowaniu: ............................ kg
15.1.
Rozkład tej masy na osie: 1. ................ kg 2. ................ kg 3. ................ kg
16.
Technicznie dopuszczalne masy maksymalne pojazdu
16.1.
Technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita pojazdu: ........................... kg
16.2.
Technicznie dopuszczalna masa przypadająca na każdą z osi: 1. .............. kg 2. ................ kg 3. ................ kg
itd.
16.3.
Technicznie dopuszczalna masa przypadająca na każdą z grup osi: 1. ................ kg
2. ................ kg 3. .......... kg itd.
17.
Maksymalne dopuszczalne masy do celów rejestracyjnych i eksploatacyjnych w ruchu krajowym /
międzynarodowym ( 1 ) ( o )
17.1.
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita do celów rejestracyjnych i eksploatacyjnych: .......................... kg
17.2.
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita do celów rejestracyjnych i eksploatacyjnych przypadająca na każdą
z osi:
1. ............... kg 2. ............... kg 3. ................ kg
17.3. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita do celów rejestracyjnych i eksploatacyjnych
przypadająca na każdą z grup osi:
1. ............... kg 2. ............... kg 3. ................ kg
19.1.
Technicznie dopuszczalne maksymalne obciążenie pionowe na urządzeniu sprzęgającym naczepy lub
przyczepy z osią centralną: .......................... kg
Prędkość maksymalna
29.
Prędkość maksymalna: ............................ km/h
Osie i zawieszenie
31.
Umiejscowienie osi podnoszonej(-ych): ............................
32.
Położenie osi przenoszącej(-ych) obciążenie: ............................
34.
Oś (osie) mająca(-e) zawieszenie pneumatyczne lub równoważne do pneumatycznego:
tak / nie ( 1 )
186
Dokumenty związane z tym projektem:
- 376-cz-II › Pobierz plik
- 376-cz-I › Pobierz plik