  • 11. Data: 2006-11-23 10:20:26
    Temat: Re: zwrot w ciągu 10 dni, czym grozić?
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "superatm" napisał
    > kurde, 100 pytań do?
    > zwrot pieniędzy ze względu na zwrot towaru zakupionego poza siedzibą firmy
    > (wysyłkowo), który jest możliwy w ciągu 10dni.?

    W kodesie handlowym?

    --
    PAVEL

  • 12. Data: 2006-11-23 10:24:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A jakie "zobowi?zania" nakłada na sprzedawcę kodeks handlowy?

    Istnieje w ogole cos takiego jak kodeks handlowy ? :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 13. Data: 2006-11-23 10:24:37
    Od: superatm <s...@n...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Użytkownik "superatm" napisał
    >
    > W kodesie handlowym?
    >
    > --
    > PAVEL

    gdybym był prawnikiem, to bym nie pytał...
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20000220271
    wpadnijcie na grupę bazy-danych, albo programowanie, to wam tak samo
    będę odpowiadał na proste pytania

  • 14. Data: 2006-11-23 10:28:06
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

> [...]
    WDU20000220271
    > wpadnijcie na grupę bazy-danych, albo programowanie, to wam tak samo będę

    To nie jest kodeks handlowy. Problem polega na tym, żę bez programowania
    można się obejść, natomiast trudno sobie poradzić bez znajomości prawa :)
    Ale to tak off topic, bo moje pytani nie miały być złośliwe, tylko miały
    naprowadzić na właściwy tok myślowy :)

    --
    PAVEL

  • 15. Data: 2006-11-23 10:33:03
    Od: superatm <s...@n...pl>

    PAVEL napisał(a):
> [...]
    > Ale to tak off topic, bo moje pytani nie miały być złośliwe, tylko miały

    prawo tak, ale strict nazewnictwo elementów prawa to już nie. ważna jest
    treść, którą btw znam :)
    więc wróćmy do podstawowego pytania...

  • 16. Data: 2006-11-23 10:39:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 11:24:17 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Istnieje w ogole cos takiego jak kodeks handlowy ? :)

    Już od paru ładnych lat nie :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2006-11-23 10:52:36
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "superatm" napisał
    > prawo tak, ale strict nazewnictwo elementów prawa to już nie. ważna jest
    > treść, którą btw znam :)
    > więc wróćmy do podstawowego pytania...

    Więc powołaj się na przepisy podanej tutaj ustawy. Jeżeli nie poskutkuje to
    pozywaj.

    --
    PAVEL

  • 18. Data: 2006-11-23 11:07:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, PAVEL wrote:

    > Użytkownik "superatm" napisał
    >
    > A jakie "zobowiązania" nakłada na sprzedawcę kodeks handlowy?

    Pomijając że już uchylony, to pewnie odprowadzanie zysku dla właściciela,
    dobrze gadam???

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2006-11-23 11:16:19
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "superatm" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > kupiłem za pomocą "kup teraz"

    ale na aukcji - dla mnie to licytacja - dla innych nie - a sprawy sądowej w tym
    temacie chyba jeszcze nie było

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-11-23 11:43:05
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 lis o godzinie 11:20, na pl.soc.prawo, PAVEL napisał(a):

    > W kodesie handlowym?

    Po czym wnosisz że sprzedającym była spółka (baczność) *prawa* (spocznij)
    handlowego?
    I jakie top ma ku..a znaczenie dla konsumenta ????

    --
    Herbi
    23-11-2006 12:43:03