  • 1. Data: 2006-11-23 09:28:34
    Temat: Sprawa niejawna, firma windykacyjna a możliwość obrony
    Od: b...@a...pl

    Mam sporny dług, który windykuje firma Kruk. Ze względu na to, że
    nie chcą wyjaśnić kwestii spornych tylko na "chama" chcą wyrwać
    dług powiedziałem, że możemy się spotkać w sądzi i wszystko
    wyjaśnić. Na to "miła pani" :P powiedziała, że nie ma problemu ale
    w sądzie się nie spotkamy bo sprawa będzie niejawna więc przegram
    bo nie będę się mógł bronić.

    Więc jak to jest tak naprawdę ze sprawami niejawnymi w sądzie.

    Skibbbi

  • 2. Data: 2006-11-23 13:10:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@a...pl wrote:

    > wyjaśnić. Na to "miła pani" :P powiedziała, że nie ma problemu ale
    > w sądzie się nie spotkamy bo sprawa będzie niejawna więc przegram
    > bo nie będę się mógł bronić.

    ROTFL.... Rozprawa niejawna dla jednej ze stron...

    Co jeszcze te skurwysyny wymyślą?