eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia › zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
  • Data: 2002-11-30 18:52:46
    Temat: zwrot towaru ze wzgledu na brak zadowolenia
    Od: Grandson <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kochani,
    przed wakacjami kupilem w MediaMarkt ekspres do kawy. niestety, mimo
    deklarowanego cisnienia 15 bar nie chce spieniac mleczka (a uwielbiam
    cappucino), ponadto zdarza sie czesto, ze zatyka sie modul do naparzania
    i woda, zamiast przez kawe, sika obok.
    oddalem do serwisu, serwis stwierdzil, ze.. powinienem uzywac innej kawy
    :))) no i ze dysza do spieniania mleka jest sprawna.
    ekspresy konkurencyjnych marek z podobnej polki cenowej u znajomych
    spieniaja, jak sie patrzy, i nie wykazuja awersji do mojej kawy.

    pytanie - czy moge towar zwrocic do MM (mam fakture) argumentujac, ze ze
    wzgledu na niedostatki konstrukcyjne (np. za slabe cisnienie pary) nie
    dziala, jak nalezy?
    czy jest jakis przepis w KC, ktory okresla, ze sprzet musi spelniac
    okreslone zadania deklarowane przez producenta, a ktory moglbym
    zacytowac kierownikowi sklepu?

    --
    Pozdrowka (regards)
    Grandson
    +++ I am the only hell my mom ever raised +++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1