    From: "Stasiu" <s...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot pieniedzy z gwarancji
    Date: Thu, 19 Jun 2003 21:28:32 +0200

    witam
    czy jezeli zarzadam zwrotu pieniedzy z tytulu gwarancji to nalezy mi sie
    kwota po ktorej towar (karta graficzna) zostal zakupiony, czy aktualna
    wartosc towaru?

    ps.
    mam nadzieje ze wogole moge sie domagac zwrotu pieniedzy jezeli karta za
    pierwszym razem zostala naprawiona ale nie zostala, a za drugim razem
    zostala wymieniona na nowa ale nadal mam z nia problem.

    pozdrawiam
    antuan