  • 1. Data: 2004-01-07 16:56:24
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "ASKA" <j...@o...pl>

    Witam,
    Mam zwolnienie L4 na 6 dni. Moje wynagrodzenie to podstawa plus prowizja. Czy
    80% liczone jest od podstawy czy od calosci wynagrodzenia?? ?
    Dziekuje za informacje.
    Aska

  • 2. Data: 2004-01-07 22:31:53
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "ASKA" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam zwolnienie L4 na 6 dni. Moje wynagrodzenie to podstawa plus prowizja.
    Czy
    > 80% liczone jest od podstawy czy od calosci wynagrodzenia?? ?

    Podstawę wymiaru zasiłku chorobowego (lub wynagrodzenia chorobowego) stanowi
    przeciętne miesięczne wynagrodzenie wypłacone za okres 6 miesięcy
    kalendarzowych poprzedzających miesiąc, w którym powstała niezdolność do
    pracy.

    wa