  • 1. Data: 2004-01-07 16:13:50
    Temat: Potrzebne informacje o sądach
    Od: "Michal" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Potrzebuje linków do szczegółowych informacji o sądach a szczególnie o:
    sąd rejonowy
    sąd okręgowy
    sąd apelacyjny

    Potrzebuje krótkiej hisrori o tych sądach, sposobu ich działania , zadania
    sądów i jak je realizują, struktury organizacyjne i głowne organy.

    Jeśli ktoś ma linki do stron o tych informacja to prosze o jak najszybszą
    pomoc bo informacje są mi potrzebne do kolosa na piątek :)

  • 2. Data: 2004-01-07 20:18:25
    Temat: Re: Potrzebne informacje o sądach
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Potrzebuje linków do szczegółowych informacji o sądach a szczególnie o:
    > sąd rejonowy
    > sąd okręgowy
    > sąd apelacyjny

    Czyli w zasadzie o wszystkich.

    > Potrzebuje krótkiej hisrori o tych sądach,

    Jak głęboko w przeszłość chcesz sięgnąć? Na temat historii ustroju sądów
    powszechnych w Polsce napisano kilka książek, Czyzby chodziło ci o daty
    zmian/przekształcen sądów powiatowych w rejonowe, wojewódzkich w okręgowe
    itp? Sprecyzuj informacje. Aha i spróbuj poszukać w google

    > sposobu ich działania

    Znaczy się co to ma być? Procedura cywilna i karna? Instrukcja
    funkcjonowania sekretariatów sądowych?

    > zadania sądów i jak je realizują,

    Chodzi o statystyki spraw? Wpływ, rozstrzygnięcia, zaległości?

    > struktury organizacyjne i głowne organy.

    Ustawa prawo o ustroju sądów powszechnych. Sprawdź na stronie Sądu
    Najwyższego

    > Jeśli ktoś ma linki do stron o tych informacja to prosze o jak najszybszą
    > pomoc bo informacje są mi potrzebne do kolosa na piątek :)

    A sprawdzałes w notatkach z wykładów? :-)))