  • 1. Data: 2004-01-07 15:28:53
    Temat: Jak wyegzekwowac zapalte za fakture
    Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Jak prawnie wyegzekwowac zapalte za fakture? Firma ktorej sprzedalem towar
    ani mysli zaplacic za niego. Faktura byla wystawiona we wrzesniu ub.r. z
    terminem platnosci 14dni.
    Wlasciciel zbywa mnie i za kazdym razem jak dzwonie do niego to mowi mi ze
    przeleje pieniadze ale juz 4 miesiac nie zrobil tego.
    Zastanawiam sie nad oddaniem sprawy do sadu. Jakie kroki poczynic aby
    wyegzekwowac naleznosc na drodze sadowej.
    Wartosc sprzedazy to 2 000zl.

    Pozdrawiam - Waldemar

  • 2. Data: 2004-01-07 15:58:49
    Temat: Re: Jak wyegzekwowac zapalte za fakture
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Zastanawiam sie nad oddaniem sprawy do sadu. Jakie kroki poczynic aby
    > wyegzekwowac naleznosc na drodze sadowej.
    > Wartosc sprzedazy to 2 000zl.

    Sprobuj oddac sprawe jakiejs firmie windykacyjnej ;-)
    W ostatecznosci wynajmij dresow i niech wezma odpowiednio
    wiecej na swoja prowizje ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2004-01-07 16:13:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, Adam Szendzielorz wrote:
    [...]
    >+ > wyegzekwowac naleznosc na drodze sadowej.
    [...]
    >+ Sprobuj oddac sprawe jakiejs firmie windykacyjnej ;-)
    >+ W ostatecznosci wynajmij dresow

    Rozumiem że obie drogi są na swój sposób "sądowe" ;> ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-01-07 16:16:38
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Rozumiem że obie drogi są na swój sposób "sądowe" ;> ?

    Obie drogi sa bezstresowe i moga przyniesc rozwiazanie :-)
    Droga sadowa w moim odczuciu to niepotrzebne igraszki na
    swoich nerwach;-)
    pozdr.

  • 5. Data: 2004-01-07 16:17:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, WaldemarW wrote:
    [...]
    >+ Zastanawiam sie nad oddaniem sprawy do sadu. Jakie kroki poczynic aby
    >+ wyegzekwowac naleznosc na drodze sadowej.

    Masz dowód na piśmie że upominałeś się o zapłatę ?
    Nalepiej AFAIK przy okazji upomnieć się o odsetki :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-01-07 16:18:33
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Rozumiem że obie drogi są na swój sposób "sądowe" ;> ?

    Aaa, roznica jeszcze polega na tym, ze odpowiedzialnosc
    za wpier*** w pierwszym wypadku spada na firme
    windykacyjna :-)))))
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-01-07 17:29:39
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" wrote:
    : Masz dowód na piśmie że upominałeś się o zapłatę ?

    Albo przynajmniej potwierdzenie odbioru faktury, a wg nowego prawa mozesz
    na tej podstawie uzyskać nakaz zapłaty w postępowniu nakazowym.
    andie

  • 8. Data: 2004-01-07 18:06:11
    Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mozesz
    > na tej podstawie uzyskać nakaz zapłaty w postępowniu nakazowym.

    Mam dowod ze upominalem sie o zaplate. A fakture podpisal ze przyjal towar
    bo jakze by inaczej:)

    pozdr
    Waldemar

  • 9. Data: 2004-01-08 10:49:58
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/7/2004 5:16 PM, Adam Szendzielorz wrote:

    > Obie drogi sa bezstresowe i moga przyniesc rozwiazanie :-)
    > Droga sadowa w moim odczuciu to niepotrzebne igraszki na
    > swoich nerwach;-)

    Z podręcznika biznesu:
    "Godzien jest robotnik zapłaty swojej"

    Jeżeli "windykatorzy" nie ściagną kasy z misia, to ściągną z tego, co im
    zlecił.
    Wtedy "stres" będzie podwójny + dentysta ;-)

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2004-01-08 13:35:54
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Jeżeli "windykatorzy" nie ściagną kasy z misia, to ściągną z tego, co im
    > zlecił.
    > Wtedy "stres" będzie podwójny + dentysta ;-)

    To trzeba zalatwic takich, co sciagna na pewno ;-)
    pozdr.