  • 1. Data: 2004-01-07 16:43:43
    Temat: mam problem i pytania
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Kurdelebele jest rozporządzenie:

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ
    z dnia 9 lipca 1996 r.
    w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku
    pracy.
    (Dz. U. z dnia 22 lipca 1996 r.)

    § 4. 1. Rodzaj badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia określa
    decyzją właściwy państwowy inspektor sanitarny, przy czym pierwszą decyzję
    wydaje się po zawiadomieniu przez pracodawcę o rozpoczęciu lub zmianie
    prowadzonej działalności, dokonanym w trybie określonym w art. 209 Kodeksu
    pracy.
    2. Państwowy inspektor sanitarny może zażądać od pracodawcy dodatkowych
    informacji niezbędnych do wydania decyzji, o których mowa w ust. 1.

    Złożyłem wniosek o wydanie decyzji o rodzaju badań i czynników szkodliwych
    dla zdrowia w najbliższym sanepidzie.
    i teraz czego się mam spodziewać wg Was:
    Czy w decyzji będzie wyszczególnienie konkretnych związków chemicznych (np.
    benzen , toluen), czy też coś ogólnego ????
    inaczej mówiąc:

    Jak rozumiecie punkt pierwszy paragrafu czwartego ????

    pozdrawiam
    fart

    Nadmieniam, że pytanie złożyłem do MZ .. ale nie sądzę, że otrzymam
    odpowiedź w tym dziesięcioleciu.