  • 1. Data: 2004-01-07 15:12:26
    Temat: zabezpieczenie płatności czynszu
    Od: jadwad<j...@o...pl>

    W 2000r podpisałam umowę wynajmu lokalu.Przy podpisaniu
    wpłaciłam kaucję 1-miesięczna jako zabezpieczenie płatności
    czynszu.Umowa została rozwiązana w miesiącu marzec 2001r.Kaucja
    nie została zwrócona a ja o niej zapomniałam.W 2003 r.w miesiącu
    maj zwróciłam się do firmy o zwrot kaucji .Otrzymałam odpowiedz ze
    minęło dwa lata i kaucja uległa przedawnienu,że jezeli chcę się
    domagać jej zwrotu to mogę wystapic na drogę sądową.Mam pytanie .
    Jaki jest okres przedawnienia 2 czy 3 lata. Proszę o odpowiedż.

    -> http://usenet.pomocprawna.info