  • Data: 2005-05-25 20:48:54
    Temat: zus, sąd, odszkodowanie
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    7 kwietnia uzyskałam pozytywny wyrok Sądu w sprawie przeciwko ZUS o
    zwiększenie jednorazowego odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu podczas
    wypadku (z 5 do 9 procent). Jednak do dzisiaj nie mam ani pisma (z Sądu, czy
    Zus-u), ani pieniędzy. Czy ktoś wie może,czy to normalny stan? Zastanawiają
    mnie trzy sprawy:
    1. Czy nie powinnam dostać orzeczenia Sądu na piśmie?
    2. Czy ja czegoś nie zawaliłam (może powinnam coś podpisać, wybrać,
    zawiadomić)?
    3. Czy istnieją jakieś ustawowe/prawne?/ terminy odnośnie wypłaty
    odszkodowania przyznanego przez Sąd?

    Może ktoś mógłby mi pomóc, boję się, że przez nieznajomość prawa zwiększenie
    odszkodowania mi przepadnie. :-(

    Pozdrowienia
    Dorota