  • Data: 2007-12-24 09:53:46
    Temat: zobowiązania na żonę, wniosek rozwodowy
    Od: temp <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Chciałem się zapytac o taki (fikcyjny) przypadek zwiazany troche z
    podatkami.

    Przychodzi kontrola z jakiegos UKS i stwierdza nierzetelne prowadzenie
    dokumentacji - nalicza zwrot 50tys kosztów/podatków + odsetki/kary za 5
    lat - następne 50tys. (nie ma jeszcze jednak oficjalnego "papieru" z US)

    - czy jesli cos mi sie stanie to zobowiązanie wzgledem US przechodzi na
    żonę?
    ..i czy w tym momencie szybkie złożenie wniosku o rozwód może coś uratować?

    pozdrawiam