  • 151. Data: 2006-03-26 14:36:31
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Leszek wrote:
    > Uzytkownik "fourtyniner" <4...@f...com> napisal w wiadomosci
    > news:CNwVf.281$tZ.158@trndny03...
    >
    >> Moze oswec nas o co "szantazowal".
    >
    > Zapytaj sadu i prokuratury w Lodzi.

    Ty twierdzisz, wiec ciebie pytam.

    > Bandzior siedzi i ma postawione
    > zarzuty.

    Bandzior znaczy co dokladnie zrobil co jest niezgodne z prawem?
    Jan narazie to bandziorem jest "detektyw".

  • 152. Data: 2006-03-26 14:40:48
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Leszek wrote:

    > Uzytkownik "fourtyniner" <4...@f...com> napisal w wiadomosci

    > A glupol taki jaki ty uwaza, ze prokuratura w Lodzi zarzut wyssala z
    > palca a sad przyklepal areszt.

    Ten sam "sad" przyklepal areszt dla Nowickiej. A po wyroku w Strasbourgu
    kurwa w todze nie przyznaje sie do pogwalcenia prawa.

    Tak, prokuratura i sady w Lodzi sa znane z ssania z palca i kurestwa:

    http://www.echr.coe.int/eng/Press/2002/dec/Nowickaju
    depress.htm

  • 153. Data: 2006-03-26 14:48:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a niby o co jeszcze ?

    Akulka nigdzie nie pisała (chyba, że ja ślepa jestem), że w grę wchodzą
    _tylko_ zeznania ofiary.

    > po pierwsze jezeli okaze sie rzeczywiscie sprawca to dostanie wyrok,
    > po drugie jest mozliwosc wyoteczenia powodztwa cywilnego podczs
    > procesu karnego. Instrumenty sa trzeba tylko znich korzystac.

    Działa zarówno wobec jednych jak i drugich, więc?

    > jakim prawem piszesz "Tak cie odbieramy" ? Napisz tak ja cie odbiera,
    > tak odbiera akulka, dziecko Kira, oraz ajgor, a jak ktos bedzie chcial
    > sie dorzuc to sam napisze.

    Skrót myślowy - sam się powoływałeś na w/w osoby. Skoro mój odbió jest
    zgodny z ich odbiorem, użyłam zaimka "my". Mogą zaprotestować.

    > bylo zalozenie ze godziny sa doskonale dopasowane, byla tez mowa ze w
    > pewnym miejscu kamera ja uchwycila, a ona swoje ... wywiad
    > srodowiskowy i to ze jej rodzina moze poswiadczyc ze nigdy by teg nie
    > zrobila, czyli sprowadza wszystko nie do tego co kto zrobil a kim
    > jest.

    Gdyby kamera uchwyciła ją w momencie popełniania, to by przeszło. to, że
    gdzieś była, jaszcze nie jest dowodem ( a jeśli za polem widzenia
    kamery była z kimś? zeznania tego Ktosia to pryszcz?)

    > nie Pani Krys, przy takim odrwoceniu kota ogonem odrazu sprostowalem,
    > ze policja nie ma tyle pracy ze nei zawsze jest w stanie rzeztelnie
    > przeprowadzic kazde sledztwo, nie jeden raz slyszelismy o przypadku
    > gdy nie ustalono danych sprawcy ktory byl np sasiadem oskarzonego i
    > umorzono sledcwto z powodu niewykrycia sprawcy.

    Nie ma przebacz - znaczy opierd.. się, w takim razie. Co to znaczy -
    maja za duzo pracy, żeby rzetelnie prowadzić śledztwa?

    > Ojciec zgawalconej, zamordowanej i spalonej Ani jest zywym dowodem na
    > potwerdzenie mojej racji, dla chcacego nic trudnego, takich przypadkow
    > bylo kilka w mediach, a tylko kilka poniewaz zregoly ludzie potrafia
    > tylko marudzic zamiast wziac sprawy w swoje rece (nie myl z samosadem
    > bo to zenada)

    To dowód na to, ze policja ma obywatela w głębokim poważaniu, kilka
    przypadków to wyjątek, nie reguła.

    > podobno, ale jak zauwazylas przyczepilem sie w tamtym watku bo jest ta
    > zasada naginana a zezanie pokrzywdzonego traktuje sie nierzadko jako
    > wystarczajacy dowod ew potwierdzony (to juz jest kpina moim zdaniem)
    > okazaniem.

    W tamtym watku to akurat okazanie potwierdziło 6 osób, poza synem
    Ajgora. Przypadek, nie?

    > Akulka oraz Ajgor a pozniej dziecko Kira nieudolnie próbowaly mnie
    > przekonac ze tak powinno byc.

    Dopisz jeszcze mnie, bo ja twierdzę, że skoro 7 pokrzywdzonych
    rozpoznaje napastnika, to cos w tym musi być.

    > nie zawsze sie uda, jak dobrze jest zagrane. Zreszta taki czlowiek z
    > patologicznej rodziny, ktoreg nie stac na adwokata a na prawie sie nie
    > zna nawet tej szansy nie dostanie.

    Nie stac go na adwokata, ale stać na prowadzenie własnego śledztwa? Jak
    zamierza dowieść niewinności bez sądu?

    > tydzien dwa, trzy co za roznica, faktem jest ze sie rodzina sama
    > wypowiadala w roznych mediach podajac dane chlopca, wiec tez rzarzut z
    > twojej strony jest nie na miejscu.

    Z punktu widzenia matki roznica jest zasadnicza. Zwłaszcza, że ciała nie
    znaleziono. Zresztą, skoro twierdzisz, ze to nie ma znaczenia, to
    dlaczego nie podaja nazwisk domniemanych sprawców? ( ja np. wolałabym
    aby info o chłopcu podano w takiej formie, w jakiej podano info o
    domniemanych sprawcach)

    > wyobraz sobie teraz taka sytuacje:
    > Jest grupka mlodziezy, wpada policja szukajac chlopaka ktory cos tam
    > zniszczyl.

    Nie. Jest grupka młodzieży, która po meczu idzie sobie ulicą rozbijając
    szyby i auta. Wpada Policja... Ja piszę o takiej sytuacji, pisząc
    "gorący uczynek".

    Justyna

  • 154. Data: 2006-03-26 14:54:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > ma interes, podobnie jak ofiara. 'Zestaw michnika' sie klania.
    > Kosztuje grosze.

    To miała być ironia...

    > tak

    Widzial ich razem, to o niczym nie świadczy.

    > nie, to juz z zeznan ofiary przestestwa

    Więc świadek, jeśli nie widział, to nie zezna, że widział

    > nie przsdtwail dowodu ani rzekomy napastnik (przeciw ktoremu sie toczy
    > sprawa) ani ofiara, masz tylko jej zezanie, biedna przestraszona do
    > CIebie przybiega i mowi co wyzej. Co robisz?

    Ideałem byłoby do czasu wyjaśnienia sprawy odizolować ich od siebie,
    albo zapewnic potencjalnej ofierze opiekę policji. ZTCW jeśli istnieja
    podejrzenia co do tego, że napastnik* może mataczyć, to się go zamyka w
    areszcie.
    * być moze napastnik ma podobne sprawy za uszami, jest znany policji i
    istnieje uzasadnione przypuszczenie, ze ofiara nie kłamie.
    Justyna

  • 155. Data: 2006-03-26 14:55:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:
    > moim zdaniem sa jezlei nie istanieja przeslanki okreslone w art 243
    KpK.

    Bardzo trudne do udowodnienia w praktyce. Jak dowiedziesz, że oni
    wiedzieli, że Ty to Ty. A może ktoś podobny do Ciebie?

    > no raczej nie, ale jezeli oni pierwsi zaczna strzelac lub dadza do
    > zrozumienia ze zamierzaja a on jest niwinny to sprawa inaczej
    > (tym bardziej ze skutki beda nieodwracalne) wygalda
    > i o takim wlasnie przypadku pisze. (u mnie czesto sie zdarza
    zeniezbyt
    > precyzjnie sie wypowiem :-)

    SPrawa wygląda tak samo. O jego neiwinności może zdecydować sąd.

  • 156. Data: 2006-03-26 14:55:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    nie mozna zarucac ze prawo
    > faworyzuje jedna strone bo tak nie jest.

    Widziałam jak to działa na własne oczy.

    Justyna

  • 157. Data: 2006-03-26 15:03:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > No i w którym miejscu to jest zatrzymanie obywatelskie?

    Zatrzymanie to jest niewątpliwie. Taż gościa pozbawiono wolności.
    Tyle, że przy okazji można się dopatrzyć kilku "nieprawidłowości" ze
    strony "atakujących":

    1) Brak jest podstaw do wtargnięcia do pokoju hotelowego. Skoro mieli
    podgląd na kamerach, to przecież widzieli, że męża Edyty nie morduje
    (bo to załóżmy by jakoś tam mogło uzasadniać takie działanie, choć
    cieniutko) - czyli mamy naruszenie miru domowego;

    2) Brak jest podstaw do nakazania położenia się na ziemi ("Gleba,
    gleba") - zmuszanie do określonego zachowania;

    3) Nie wiem, czy TVN ma zgodę na wykorzystanie wizerunku faceta, bo
    jak nie, to będzie podobnie, jak z kobietami co fotografowały się z
    niemowlętami. Gość może ich zaskarżyć, bo raczej trudno go w tym
    wypadku uznać za "element tła".

    Prawidłowo, to powinni wezwać Policję stojąc pod drzwiami i oknem (o
    ile była możliwość ucieczki nim). Ewentualnie zapukać i oświadczyć, że
    zatrzymują delikwenta do czasu przyjazdu policji i proszą go o
    pozostanie do tego czasu na miejscu. Gdyby wówczas próbował uciekać,
    to ewentualnie działania grupy uderzeniowej były by uzasadnione. No
    ale ile straciło by widowisko?

  • 158. Data: 2006-03-26 15:06:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    fourtyniner napisał(a):

    > Mowisz o kurwie Edycie Gorniak, ktora za pieniadze pokazuje swoje
    > obrzydliwe mieso w szmatlawcach? Rozwin to ponizenie kurwy, ktora sama
    > i dobrowolnie sie poniza?

    Nie przesadzasz trochę?
    Gadasz jak Lepper ( hehehe , panie, jak dziwkę można zgwałcić, hehehe) -
    to, że ona za pieniadze pozwala publikować swoje nagie fotki, to
    jeszcze nie powód, żeby kto inny czerpał z tego nieuzasadnione
    korzyści.
    Justyna , u której Edytka ma przerąbane za zbeszczeszczenie Hymnu.

  • 159. Data: 2006-03-26 15:09:35
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jak nie, to będzie podobnie, jak z kobietami co fotografowały się z
    > niemowlętami. Gość może ich zaskarżyć, bo raczej trudno go w tym

    Dobry adwokat zaczalby od pozwanego z najglebszymi kieszeniami, czyli od
    Edytki.

  • 160. Data: 2006-03-26 15:11:31
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > SPrawa wygląda tak samo. O jego neiwinności może zdecydować sąd.

    I wlasnie dlatego sprawa jest w najniezawislejszym sadzie 4RP, czyli w
    Lodzi: