  • 21. Data: 2010-12-26 16:16:55
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jaga" <w...@w...pl> napisał

    > Zrobilam zdjecie w swieta, normalnie, caly ten ciag jest zajety. A
    > straz miejska jest od egzekwowania prawa.
    > Skoro ich wzywam to licze ze mi pomoga i zwroca uwage kierowcy ktory
    > lamie przepis.

    Skoro ani kierowca ani strażnik nie widzi koperty to znaczy że
    wybrałaś sobie zły termin na robienie draki.

  • 22. Data: 2010-12-26 16:53:04
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    wiadomości news:if7ppn$s03$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jaga" <w...@w...pl> napisał

    > Skoro ani kierowca ani strażnik nie widzi koperty to znaczy że wybrałaś
    > sobie zły termin na robienie draki.

    Drake to robisz sobie Ty. I ani straznik ani kierowca nie widzi pionowego
    znaku ?

  • 23. Data: 2010-12-26 17:14:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/26/2010 10:53 AM, jaga wrote:
> [...]
    > wiadomości news:if7ppn$s03$1@news.onet.pl...

    > Drake to robisz sobie Ty. I ani straznik ani kierowca nie widzi pionowego

    ale pionowy znak sam w sobie nie wyznacza miejsca postojowego.
    Jest znakiem informacyjnym.
    Miejsce postojowe wyznacza właśnie koperta.

    Niewidoczność koperty nie oznacza, że to miejsce postojowe przestało być
    miejscem postojowym dla osoby niepełnosprawnej. Oni jest z definicji i
    wynika z uchwały zwykle miasta. Koperta to tylko wyznacza.

    Telefon strazy wcale nie był głupi.
    Oni dalej mieli prawo przywalić mandat, starali sie tylko ustalić,
    któremu. A ze poszli po bandzie i woleli zadzwonic zamiast się schylić
    to już inna sprawa.
    Było dzwonić jeszcze raz i dopilnować, zeby ten samochód zwinęli
    pokazując im palcem gdzie jest koperta lub kopnąć w tyłek, żeby się
    schylili.

  • 24. Data: 2010-12-26 17:28:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.12.2010 16:56, Alek pisze:
    > Co za różnica?

    Zasadnicza. Staniesz, a przylezie straszak miejski i rypnie mandata...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Wszystkim grupowiczom, z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
    życzę wiele łaski Bożej, mocy Bożego pokoju i ogromu błogosławieństwa.

    Radujcie się w Panu zawsze, powtarzam radujcie się!
    Pan jest blisko. Flp 4,4.5

  • 25. Data: 2010-12-26 17:32:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

> [...]
    >
    > Niewidoczność koperty nie oznacza, że to miejsce postojowe przestało
    > być miejscem postojowym dla osoby niepełnosprawnej.

    Pytanie czy kierowca parkujący na niewidocznej kopercie popełnia
    wykroczenie.

    > Oni jest z definicji i wynika z uchwały zwykle miasta. Koperta to
    > tylko wyznacza.

    No to tym razem nie wyznaczała.

> [...]
    > Było dzwonić jeszcze raz i dopilnować, zeby ten samochód zwinęli
    > pokazując im palcem gdzie jest koperta lub kopnąć w tyłek, żeby się

    Daj spokój, ona nie może przejść kilku kroków a ma kopać się z bykiem?
    Zresztą to nielegalne.

  • 26. Data: 2010-12-26 17:34:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Zasadnicza. Staniesz, a przylezie straszak miejski i rypnie
    > mandata...

    Ale nie ona, ona ma odpowiedni kwit.

  • 27. Data: 2010-12-26 17:44:42
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-26 18:32, Alek pisze:
    > Pytanie czy kierowca parkujący na niewidocznej kopercie popełnia
    > wykroczenie.

    jeśli obok stoi znak pionowy - raczej tak

    KG

  • 28. Data: 2010-12-26 17:49:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.12.2010 18:34, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Ale nie ona, ona ma odpowiedni kwit.

    Nie wiem. Nie znam jej, a w dodatku nie wiedzieć czemu, nie docierają
    listy od niej do mnie. Może jakiś błąd serwera. Nie ważne... Wiem, że
    dla osoby pełnosprawnej może to być ważne... U nas na osiedlu też jest
    takie miejsce, że znam stoi w tle, przed trawą. I przed znakiem jest
    koperta. Tylko teraz, w śniegu, go nie widać. I czasami się zastanawiam
    czy dobrze staję i czy nie zahaczam o tę kopertę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 29. Data: 2010-12-26 17:50:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał

    > jeśli obok stoi znak pionowy - raczej tak

    Ale obok znaku pionowego koperta może wystąpić tu albo tu albo tam.
    Zresztą właśnie tego dotyczy wątek. Kierowca *nie ma szans* zgadnąć
    gdzie konkretnie ta koperta jest. Ma z ostrożności zrezygnować z
    parkowania w promieniu ilu metrów?

  • 30. Data: 2010-12-26 18:28:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/26/2010 11:32 AM, Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Pytanie czy kierowca parkujący na niewidocznej kopercie popełnia
    > wykroczenie.

    zapytaj policjanta,to ci powie, ze niewidocznosc znakow nie zwalnia z
    ich przestrzegania.

    tym bardziej, ze znak pionowy byl i mozna sie bylo postarac dowiedziec z
    ktorej strony jest koperta, po drugie jesli ktos tam parkował, to mało
    prawdopodobne, ze byl to ktos przyjezdny, a swoi zwykle wiedzą.
    zawsze mandatu mozesz nie przyjac
    co zrobi sedzia tego nei wiadomo, może powiedziec, ze kierowca nie mial
    szans na dowiedzenie sie gdzie parkowac a gdzie nie, a moze rowniez
    powiedziec, ze przy odrobinie dobrej woli mógł sie dowiedziec. I
    dopłacisz to tego interesu jeszcze 80 zl wiecej.

    > No to tym razem nie wyznaczała.

    wyznaczała, ta koperta ciągle tam jest, tylko niewidoczna

    pytanie co z tego wynika.