  • 41. Data: 2010-12-27 14:34:00
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 15:26, kam pisze:

    > godzimy się na popełnienie czynu zabronionego
    > czego rezultatem jest możliwość przypisania umyślności (winy)
    > "Wykroczenie umyślne zachodzi wtedy, gdy sprawca ma zamiar popełnienia
    > czynu zabronionego,

    ... nie mam zamiaru ...

    to jest chce go popełnić

    ... nie chcę go popełnić...

    albo przewidując możliwość

    .. nie przewiduję możliwości ...

    > jego popełnienia na to się godzi."

    ... nie godzę się.

    --
    spp

  • 42. Data: 2010-12-27 15:03:36
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-27 15:34, spp pisze:

    > .... nie mam zamiaru ...
    >
    > to jest chce go popełnić
    >
    > .... nie chcę go popełnić...
    >
    > albo przewidując możliwość
    >
    > ... nie przewiduję możliwości ...

    > .... nie godzę się.

    jeśli widząc znak pionowy nie spodziewasz się obecności w jego
    bezpośrednim sąsiedztwie znaku poziomego, to może nie powinieneś jeździć
    samochodem...

    KG

  • 43. Data: 2010-12-27 15:15:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 16:03, kam pisze:

    > jeśli widząc znak pionowy nie spodziewasz się obecności w jego
    > bezpośrednim sąsiedztwie znaku poziomego, to może nie powinieneś jeździć
    > samochodem...

    Ależ spodziewam się ... że znak jest jednoznaczny. W przypadku
    opisywanym tutaj - okazało się, że jednak tak nie jest. :)

    --
    spp

  • 44. Data: 2010-12-27 15:42:58
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Gru, 16:29, "jaga" <w...@w...pl> wrote:

    > Dzieki bardzo za podeslany dziennik.Owszem koperta jest przed znakiem. i
    > zachowanie straznikow mmiejskich mnie rozwalilo.

    Jesli tam parkuje sie (prawie) prostopadle, to ta koperta powinna sie
    spokojnie zmiescic miedzy znakiem a tym samochodem. Chyba znak nie
    jest ponad 2m za koperta?

    WS

  • 45. Data: 2010-12-27 18:17:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał

    > tak
    > stając obok znaku pionowego godzi się na to, że może stanąć na
    > kopercie, co wystarczy do przypisani winy

    Nie odpowiedziałeś na pytanie o "promień rażenia" tego znaku.