  • 11. Data: 2010-12-26 14:52:20
    Temat: Re: znak miejsce dla inwalidy?
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    news:if7irj$6ca$1@news.onet.pl...
> [...]
    .html

    > Z prawej strony jest chodnik i blok, więc na pewno koperty tam nie ma.
    >
    > --
    > Liwiusz

    To bylo pytanie do znawcow. Koperta na pewno jest tylko sie pytam z prawej
    czy lewej strony znaku.

  • 12. Data: 2010-12-26 15:04:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-26 15:52, Użytkownik jaga napisał:

    > To bylo pytanie do znawcow. Koperta na pewno jest tylko sie pytam z prawej
    > czy lewej strony znaku.

    To podchwytliwe pytanie bo koperta może być przed, za i z lewej strony
    znaku. Z prawej powinien być chodnik. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-12-26 15:12:07
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    > To podchwytliwe pytanie bo koperta może być przed, za i z lewej strony
    > znaku. Z prawej powinien być chodnik. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Myslalam ze zdjecie jest czytelne. Widac jak sa wyznaczone miejsca
    parkingowe, pytam sie poprostu czy kodeks jakos reguluje czy koperta
    namalowana jest przed czy za znakiem. Chodzi mi o to czy straz miejska zima
    gdy koperty sa zakryte jest bezradna i nie ma mozliwosci pomocy osobie z
    ruchowymi problemami pomoc? Wiem ze to szokujace ale dla mnie przejscie
    kilkudziesieciu metrow po oblodzonym chodniku jest prawie nie realne do
    wykonania.

  • 14. Data: 2010-12-26 15:19:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    jaga napisał(a) :

> [...]
    > parkingowe, pytam sie poprostu czy kodeks jakos reguluje czy koperta
    > namalowana jest przed czy za znakiem. Chodzi mi o to czy straz miejska zima

    Zdjęcie jest czytelne.
    Z pamięci mogę przywołać podobny obraz, gdy na ziemi koperta jest
    przed znakiem.
    Liwiusz napisał prawidłowo - z prawej strony jest chodnik.

    Na szybko nie znalazłem w Roporządzeniu z 2002 w sprawie znaków i
    sygnałów drogowych przepisu wskazującego gdzie jest to miejsce
    opisane znakiem. Tu masz nowsze:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2008/1104.htm
    Może coś będzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2010-12-26 15:24:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 16:19, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    >
    > Na szybko nie znalazłem w Roporządzeniu z 2002 w sprawie znaków i
    > sygnałów drogowych przepisu wskazującego gdzie jest to miejsce

    Po to jest koperta, aby miejsce wskazywać. Gdyby jej miejsce było z góry
    ustalone, malowanie koperty byłoby bezcelowe.

    Ale - jak napisała jagna - znawcą nie jestem. Jutro dzień roboczy,
    kancelarie otwarte, więc nie będzie miała problemu znaleźć jakiegoś
    specjalistę, może nawet z parkingiem dla ON.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-12-26 15:29:07
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:if7me2$hkn$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Na szybko nie znalazłem w Roporządzeniu z 2002 w sprawie znaków i
    > sygnałów drogowych przepisu wskazującego gdzie jest to miejsce

    Dzieki bardzo za podeslany dziennik.Owszem koperta jest przed znakiem. i
    zachowanie straznikow mmiejskich mnie rozwalilo.

  • 17. Data: 2010-12-26 15:56:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jaga" <w...@w...pl> napisał

    > Pytanie do znawcow. Jak zinterpretujecie to zdjecie? koperta jest z
    > prawej czy z lewej strony znaku ?
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45cb9348c659da93
    .html

    Co za różnica? Z każdej strony masz miejsce, mało ci?

  • 18. Data: 2010-12-26 15:58:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jaga" <w...@w...pl> napisał

    > Chodzi mi o to czy straz miejska zima gdy koperty sa zakryte jest
    > bezradna i nie ma mozliwosci pomocy osobie z ruchowymi problemami
    > pomoc?

    SM nie jest od pomagania.

  • 19. Data: 2010-12-26 16:00:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/26/2010 8:07 AM, jaga wrote:
    > Pytanie do znawcow. Jak zinterpretujecie to zdjecie? koperta jest z prawej
    > czy z lewej strony znaku ?
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45cb9348c659da93
    .html

    a cholera wiec
    z lewej, z prawej, albo pośrodku.
    jest tam gdzie jest.

  • 20. Data: 2010-12-26 16:05:44
    Od: "jaga" <w...@w...pl>

    wiadomości news:if7oin$o7l$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jaga" <w...@w...pl> napisał

    .html

    > Co za różnica? Z każdej strony masz miejsce, mało ci?

    Zrobilam zdjecie w swieta, normalnie, caly ten ciag jest zajety. A straz
    miejska jest od egzekwowania prawa.
    Skoro ich wzywam to licze ze mi pomoga i zwroca uwage kierowcy ktory lamie
    przepis.