    From: mlodz <b...@m...pl>
    Subject: złomowanie a ubezpieczenie [cross]
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Date: Mon, 3 Feb 2014 12:52:52 +0100

    Sprawa ma się tak:

    pewien bolid z bólem serca został oddany do przerobu na żyletki, firma
    odebrała pojazd dzień przed minięciem okresu ubezpieczenia OC, natomiast
    papier wystawiła z datą 2 dni późniejszą, czyli dzień po. Takie poczucie
    humoru chyba mają.

    Ponieważ autko nie zmieniało właściciela, to wyszło mi, że ten dzień
    różnicy to sprawa wyłącznie pomiędzy mną, a ubezpieczycielem; przecież
    OC w takim przypadku przedłuża się z automatu. Ubezpieczyciel świstek
    przyjął, dopłaty za brakujący dzień nie zażądał, zatem sprawę uznałem
    za załatwioną... no prawie, jeszcze muszę się udać wyrejestrować gada.

    Tymczasem pewien człowiek, co się zna, oznajmił mi, że próżne są moje
    nadzieje, ponieważ jeśli UFG to wygrzebie, to marny będzie mój los.

    Trochę mnie to zbiło z pantałyku -- czy na serio ten człowiek się zna
    i we własnym interesie muszę próbować odkręcać sprawę w ubezpieczalni,
    czy jednak mogę rzecz odpuścić i spać spokojnie?