  • Data: 2014-02-03 12:57:52
    Temat: Re: złomowanie a ubezpieczenie [cross]
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-02-03, mlodz <b...@m...pl> wrote:

    > Tymczasem pewien człowiek, co się zna, oznajmił mi, że próżne są moje
    > nadzieje, ponieważ jeśli UFG to wygrzebie, to marny będzie mój los.

    Skoro sie OC przedluzylo to byla ciaglosc ubezpieczenia i UFG nic do tego.
    Po zlomowaniu dostajesz zwrot niewykorzystanego OC, w Twoim przypadku
    po prostu musiales/nie musiales bo ubezpieczyciel nie chcial oplacic
    za wykorzystany czas. Na wszelki wypadek sie dowiedz czy napewno nie chca
    od Ciebie pieniedzy, zeby sie za pare lat nie okazalo, ze z 20 PLN
    zrobilo sie 500 + 300 dla komornika.

    > Trochę mnie to zbiło z pantałyku -- czy na serio ten człowiek się zna
    > i we własnym interesie muszę próbować odkręcać sprawę w ubezpieczalni,
    > czy jednak mogę rzecz odpuścić i spać spokojnie?

    Raczej cos mu dzwoni ale nie wie w ktorym kosciele.

    --
    Artur
    ZZR 1200