  • Data: 2014-02-03 13:26:39
    Temat: Re: złomowanie a ubezpieczenie [cross]
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-03 12:52, mlodz pisze:
    > Sprawa ma się tak:
    >
    > pewien bolid z bólem serca został oddany do przerobu na żyletki, firma
    > odebrała pojazd dzień przed minięciem okresu ubezpieczenia OC, natomiast
    > papier wystawiła z datą 2 dni późniejszą, czyli dzień po. Takie poczucie
    > humoru chyba mają.
    >
    > Ponieważ autko nie zmieniało właściciela, to wyszło mi, że ten dzień
    > różnicy to sprawa wyłącznie pomiędzy mną, a ubezpieczycielem; przecież
    > OC w takim przypadku przedłuża się z automatu. Ubezpieczyciel świstek
    > przyjął, dopłaty za brakujący dzień nie zażądał, zatem sprawę uznałem
> [...]
    Czy masz jakiś kwit, który potwierdza że tego dnia przed upływem okresu
    ważności OC ta firma nabyła od Ciebie pojazd?

    Jeśli tak to ich problem i w razie czego UFG może Cię cmoknąć.
    Pojazd sprzedałeś dzień przed, nie Twoja brocha co nowy właściciel z nim
    robi. Ty masz zgłosić sprzedaż pojazdu u ubezpieczyciela i w WK. Wszystko.

    Lewis