  • 21. Data: 2011-03-03 13:03:05
    Temat: Re: zdjęcia w teatrze (kinie)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 13:35, Andrzej Ława pisze:

    > Dla twojej informacji, tirstantku niedouczony, w moich obu sprawach sąd
    > tak na prawdę kwestii fotografowania W OGÓLE nie poruszył.

    Nie interesują mnie powody, liczy się skutek. Przegrałeś.

    Nie chodzi o kopanie się, kto zawinił. Chodzi mi o to, że ja jako
    potencjalny pstrykacz nie mam co liczyć na prawo do pstrykania, bo z
    takich czy innych względów sąd może nie uznać tego mojego prawa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-03-03 13:16:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie interesują mnie powody, liczy się skutek. Przegrałeś.

    Wiesz, jakby ważny był tylko skutek, to mógłbym stronę przeciwną
    "zniknąć" i skarmić pieskom - wtedy bym wygrał walkowerem ;->

    > Nie chodzi o kopanie się, kto zawinił. Chodzi mi o to, że ja jako
    > potencjalny pstrykacz nie mam co liczyć na prawo do pstrykania, bo z
    > takich czy innych względów sąd może nie uznać tego mojego prawa.

    Ale zrozum, że sąd do "prawa do fotografowania" w ogóle się nie odnosił.

    Równie dobrze mógłbyś (jako Murzyn) bać przyjechać się do Polski, bo
    jacyś skini mogliby pobić, a sąd by ich uniewinnił za ciebie skazał, bo
    np. zgodnie zeznali, że to ty się na nich rzuciłeś.

  • 23. Data: 2011-03-03 13:25:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 14:16, Andrzej Ława pisze:
    > Wiesz, jakby ważny był tylko skutek, to mógłbym stronę przeciwną
    > "zniknąć" i skarmić pieskom - wtedy bym wygrał walkowerem ;->

    Ale nie jesteśmy na pl.dewiacje.dresy więc interesuje mnie skutek prawny
    i prawna droga postępowania

    > Ale zrozum, że sąd do "prawa do fotografowania" w ogóle się nie odnosił.

    No ale dlaczego? mamy sytuację

    Idzie sobie gościu, fotografuje, ochroniarz mówi skasować...

    Ty twierdzisz, że można mu nagwizdać, ale jak sam nagwizdałeś, to
    przegrałeś przed sądem. Coś źle rozumiem?

    Nie bierz tego jako oceny siebie. Może masz 100% rację, że można mu
    nagwizdać, ale realia pokazują, że niestety nie jest to tak trywialne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2011-03-03 13:51:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No ale dlaczego? mamy sytuację
    >
    > Idzie sobie gościu, fotografuje, ochroniarz mówi skasować...

    Idzie sobie gościu, jest czarny na twarzy. Ochroniarz mówi: czarnych nie
    obsługujemy.

    > Ty twierdzisz, że można mu nagwizdać, ale jak sam nagwizdałeś, to
    > przegrałeś przed sądem. Coś źle rozumiem?

    Bo w sądzie w ogóle pominięto sprawę fotografowania. Wg. ich zeznań oni
    spokojnie ze mną rozmawiali (o fotografowaniu, ale równie dobrze mogli
    np. narzekać na mój kolor skóry albo kurtki czy innego szalika) i nagle
    ni z tego ni z owego ja ich (wszystkich czterech) nagle zaatakowałem.

    Dotarło?

  • 25. Data: 2011-03-03 14:01:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 14:51, Andrzej Ława pisze:
> [...]
    > np. narzekać na mój kolor skóry albo kurtki czy innego szalika) i nagle
    > ni z tego ni z owego ja ich (wszystkich czterech) nagle zaatakowałem.

    Owszem, dotarło, że nie ma co podskakiwać ochroniarzom i że gościu w
    kinie dobrze zrobił, że zdjęcie skasował i że rada Tomasika niestety nie
    jest warta stosowania.

    CBDU.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2011-03-03 19:32:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:iko6vs$jbr$1@news.onet.pl...

    > Owszem, dotarło, że nie ma co podskakiwać ochroniarzom i że gościu w
    > kinie dobrze zrobił, że zdjęcie skasował i że rada Tomasika niestety nie
    > jest warta stosowania.

    Gdyby wezwał Policję, to po prostu zostałyby mu zdjęcia.

  • 27. Data: 2011-03-03 20:07:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-03 14:51, Andrzej Ława pisze:

    > Idzie sobie gościu, jest czarny na twarzy. Ochroniarz mówi: czarnych nie
    > obsługujemy.

    Prokuratura Rejonowa Poznań Stare - Miasto odmówiła wszczęcia
    postępowania w sprawie praktyk noszących cechy dyskryminacji na tle
    rasowym przez właścicieli poznańskich lokali i restauracji.

    W styczniu 2011 roku do Prokuratury wpłynęły zawiadomienia o możliwości
    popełnienia przestępstwa szeroko opisywanego w mediach. Do zdarzenia
    doszło w dwóch lokalach na terenie Poznania, skąd wyproszono, względnie
    do których w ogóle nie wpuszczono, klientów, wyłącznie z uwagi na ich
    romskie pochodzenie.

    - Powyższe okoliczności analizowano w kontekście znamion czynów
    zabronionych polegających na publicznym znieważeniu z powodu
    przynależności rasowej oraz stosowaniu przemocy lub groźby bezprawnej
    wobec osoby z powodu jej przynależności narodowej - informuje Magdalena
    Mazur - Prus, Rzecznik Prasowy Prokuratury Okręgowej w Poznaniu. - W
    żadnej z opisanych wyżej sytuacji nie zastosowano wobec osób pochodzenia
    romskiego przemocy, groźby bezprawnej, jak również nie znieważono ich,
    ani nie naruszono ich nietykalności cielesnej - dodaje.

    No i ochroniarz miał rację. :(

    --
    spp

  • 28. Data: 2011-03-03 20:38:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 20:32, Robert Tomasik pisze:

    > Gdyby wezwał Policję, to po prostu zostałyby mu zdjęcia.

    O ile policja zdążyłaby dojechać i funkcjonariusze byli w miarę
    kompetentni i nie mieli sitwy z gnojkami z ochrony - a różnie bywa.

    BTW: popatrz na to, co spp napisał w świetle tego co piszesz o
    niewpuszczaniu przez ochroniarzy - choć ja z Twoim zdaniem w pełni się
    zgadzam, to według reszty wymiaru (haha) sprawiedliwości zablokowanie
    komuś wejścia nie jest bezprawnym pozbawieniem wolności. Ba! Nawet za
    wykroczenie (ewidentne poniekąd) nie zostali ukarani. Czy w takich
    sytuacjach nie opadają Ci ręce?

  • 29. Data: 2011-03-03 20:40:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Owszem, dotarło, że nie ma co podskakiwać ochroniarzom i że gościu w
    > kinie dobrze zrobił, że zdjęcie skasował i że rada Tomasika niestety nie
    > jest warta stosowania.
    >
    > CBDU.

    A jak jakiś łepek przyjdzie i zażąda twojego portfela, to też ma rację i
    nie należy mu podskakiwać.

  • 30. Data: 2011-03-04 05:53:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 21:40, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak jakiś łepek przyjdzie i zażąda twojego portfela, to też ma rację i
    > nie należy mu podskakiwać.

    No jeśli badania w terenie wykazują, że tak dla mnie lepiej, to pewnie i
    owszem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek