  • 1. Data: 2011-02-28 08:18:41
    Temat: Zgubiona wypłata
    Od: Tropiciel <c...@g...com>

    Dawno, dawno temu ...
    Na początku 2010 roku podpisałem z pewną firmą pośredniczącą w pracy,
    umowę o pracę tymczasową. Poinformowano mnie wcześniej, że przy tego
    typu umowach wynagrodzenie się dostaje tylko w przypadku gdy pracownik
    przejdzie egzamin z tego co wyniesie na szkoleniu. Szkolący miał
    jednak nietypowe podejście do szkolonych (nie twierdzę jednak, że był
    niekompetentny) a ja sam zareagowałem jak tchórz i w czwartym dniu
    darowałem sobie. Poszedłem do swojego pośrednika i powiedziałem jak
    sprawa wygląda po czym wróciłem do domu z przeświadczeniem, że dostanę
    teraz tylko jakieś pisemka i to wszystko a że zrezygnowałem ze
    szkolenia to żadnej wypłaty nie otrzymam.
    MYLIŁEM SIĘ.
    W tamtym tygodniu przychodzi mi zwykłym listem PIT z mojego byłego
    pośrednika z informacją, że ja jednak otrzymałem wynagrodzenie (!!!).
    Starałem się zatem skontaktować drogą elektroniczną i nic ale dopiero
    kiedy zadzwoniłem udało mi się porozmawiać. Przesłałem tamtej osobie
    swoją umowę wraz ze zeskanowanym PIT'em i uzyskałem informację zwrotną
    następnego dnia, że wypłata mi jednak przysługiwała i od razu też
    dodam tym co to czytają, że większość problemów i owszem bierze się z
    tego, że ludzie umów nie czytają jednak byłem przekonany, że wypłata
    mi nie przysługuje więc dlatego też i samej umowy nie czytałem prócz
    tych najważniejszych punktów.
    W każdym razie owej wypłaty z tego co widać nie mam od ponad roku a że
    "pracowałem" tam przez około 4 dni to i wysoka ona nie będzie. Moje
    pytanie jednak jest takie bo dzisiaj czekam na telefon od nich i będę
    się z nimi kontaktował elektronicznie a kto wie czy czasem tam nie
    będe musiał iść to jakie mam zająć stanowisko według Was? Ze swojej
    strony nie jestem rządnym krwi sk... i nie zamierzam tam jednej
    zwymyślać a drugą wybatożyć. Co radzicie?

  • 2. Data: 2011-02-28 08:33:29
    Temat: Re: Zgubiona wypłata
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-28 09:18, Tropiciel pisze:
    > Dawno, dawno temu ...

    Stanowisko takie, że wypłatę chcesz dostać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-28 14:43:09
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-02-28 09:18, Tropiciel wrote:

    > będe musiał iść to jakie mam zająć stanowisko według Was? Ze swojej
    > strony nie jestem rządnym krwi sk... i nie zamierzam tam jednej
    > zwymyślać a drugą wybatożyć. Co radzicie?

    żądaj po prostu, żeby Ci tą kasę wypłacili i tyle...