    From: "ngo" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zatrzymanie pojazdu w miejscu przeznaczonym na zielen
    Date: Fri, 24 Nov 2006 20:26:48 +0100

    sa sobie uliczki osiedlowe. po obu stronach uliczki sstaly zaparkowane
    samochody. no i ja sie zatrzymalam samochodzikiem czekajac na kolezanke. w
    miejscu gdzie zatrzymalam sie byl wytarty placyk, nie bylo tam trawy, czy
    tez zieleni. gdy tak sobie czekalam podeszli mili panowie ze strazy
    miejskiej informujac mnie, ze zatzrymalam sie nieprawidlowo, gdyz
    zatzrymalam sie "w miejscu przeznaczonym na zielen". dodam, ze wjezdzajac w
    te uliczke nie bylo znakow zakazu zatrzymania sie czy tez postoju. mili
    panowie powiedzieli ze mnie pouczaja, i kolejnym razem zaplace mandacik. i
    teraz mam pytanka - jakie przepisy naruszylam/? czy faktycznie zatzrymanie
    na wytartym miejscu gdzie nie ma zieleni, trawy itp jest karalne?