  • Data: 2005-08-25 06:14:19
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Voytas" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    potrzebuje zaświadczenia o niekaralności i zaświadczenia o przysługiwaniu
    pełni praw obywatelskich (albo jakos tak).
    Mam pytanie skad bierze sie te zaswiadczenia? nie wiem gdzie mam sie udac.
    na policje, do sądu, czy do krajowego rejestru sadowego. ile trwa procedura
    otrzymania takiego pisma? czy trzeba zlozyc podanie...czy dostane to od reki
    (w koncu wszystko powinno byc w komputerze)

    z gory dzieki za pomoc
    Voytas