eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego › zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gregor <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego
    Date: Sat, 24 Dec 2005 10:21:32 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <doj3uq$amk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.146.128.23
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135416091 10964 194.146.128.23 (24 Dec 2005 09:21:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Dec 2005 09:21:31 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: chrupol
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:352145
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Podpisalem niedawno umowe z Era, korzystam z 2 letniego aparatu, ktory
    jest w 100% sprawny (posiadam jeszcze karte + z ktorej to testowalem
    jakosc dzwieku, dzwoniac do roznych osob).

    Dzwoniac z karty + mam jakosc dzwieku do ktorej nie mam zadnych
    zastrzezen lecz, gdy dzwonie z domu z tego telefonu przy uzyciu kary Ery
    mam fatalna jakosc, slysze ciagly szum, jest jakies echo i ogolnie cicho
    wszystko slychac
    (mnie i osobe dzwoniaca tak, ze za kazdym razem gdy ktos do mnie dzwoni,
    zwraca mi uwage na to, ze mnie slabo slychac i przez to musze
    niejednokrotnie powtarzac to co mowilem)

    karte Ery testowalem w centrum Bialegostoku (choc sam w nim mieszkam na
    duzym osiedlu w miescie, gdzie zasieg mam na maxa, niekiedy bez 1
    kreski). Dzwoniac z centrum nie zauwazylem zadnych ze dzwiek jest
    nizszej jakosci, mozna powiedziec ze tak samo jak w + no ale w domu
    przebywam najwiecej czasu i najczesciej korzystam z telefonu.

    Przejzalem na szybkiego ustawe o PT ale niestety nie dostrzeglem
    jednoznacznych przepisow dla mojej sytuacji, czyli o jakosci swiadczenia
    uslug, choc sa wzmianki o jakosci, ze operator udostepnia mi jakies tam
    informacje o tejze jakosci ...

    Teraz mam problem bo nie wiem co robic, od razu mowie, ze nie chce
    zrywac umowy z tego powodu i placic tysiac zl kary. Chce by era
    zalatwila ta sprawe z jakoscia dzwieku, choc dzwonilem do nich to
    wciskali mi kit, ze mam zepsuty telefon !

    co robic ??

    gregor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1