  • Data: 2005-12-24 13:48:25
    Temat: Re: zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego
    Od: "nod" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzwoniac z karty + mam jakosc dzwieku do ktorej nie mam zadnych
    > zastrzezen lecz, gdy dzwonie z domu z tego telefonu przy uzyciu kary Ery
    > mam fatalna jakosc, slysze ciagly szum, jest jakies echo i ogolnie cicho
    > wszystko slychac
    > (mnie i osobe dzwoniaca tak, ze za kazdym razem gdy ktos do mnie dzwoni,
    > zwraca mi uwage na to, ze mnie slabo slychac i przez to musze
    > niejednokrotnie powtarzac to co mowilem)

    Witaj,

    Moja koleżanka jakieś pół roku temu miała to samo - nowy telefon, nowa karta SIM
    i gdy dzwoniła to było ją słychać tak jakby z jakiejś studni dzwoniła.
    Przytłumiony dzwięk, pogłos itd. Reklamowała telefon i nic. Okazało się, że jej
    karta SIM zawierała błędy! Tak więc przejdź się do Ery i poproś o sprawdzenie
    czy karta SIM nie zawiera błędów. Oni mają do tego odpowiednie urządzenie, test
    karty trwa ok. 5 minut i albo tester naprawi błędy na karcie, albo wymienią Ci
    kartę na nową.

    pozdr
    nod